پیام تبریک شهردار اهواز بمناسبت روز کارگر
پیام تبریک شهردار اهواز بمناسبت روز کارگر

۱۱ اردیبهشت روز کارگر یادآور همت، غیرت و تلاش دلیرمردان و شیرزنانی است که وظیفه شناسی و تلاش صادقانه آنان چرخ تولید واقتصاد مملکت را به گردش درآورده و خود علیرغم چالش ها و فراز و نشیب ها، سرفرازانه در جهت توسعه و آبادانی کشور تلاش می نمایند. فرهنگ کار، عالی ترین تصویر سازندگی و […]

۱۱ اردیبهشت روز کارگر یادآور همت، غیرت و تلاش دلیرمردان و شیرزنانی است که وظیفه شناسی و تلاش صادقانه آنان چرخ تولید واقتصاد مملکت را به گردش درآورده و خود علیرغم چالش ها و فراز و نشیب ها، سرفرازانه در جهت توسعه و آبادانی کشور تلاش می نمایند.

فرهنگ کار، عالی ترین تصویر سازندگی و تحول در روند زندگی انسان ها است به گونه ای که در شریعت ما نیز پیامبر مهر گستر اسلام بر دستان توانمند کارگر بوسه زده و با این عمل، منزلتی عظیم به این قشر بخشیده است.

کارگران بی تردید بازوی حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی اقتصادی هستندچرا که تلاش بی وقفه آنان زمینه ساز پیشرفت کشور و اهرم سوق دهنده آن در مسیر توسعه و خودکفایی است.

اینجانب فرارسیدن ۱۱ اردیبهشت روز کارگر را به همه کارگران غیرتمند ایران اسلامی بویژه کارگران خدوم شهرداری کلانشهر اهواز، تبریک می گویم.

امید که در پرتو عنایات حق تعالی و در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال مهار تورم، رشد تولید نام گرفته، با همت و تلاشی دوچندان همگی در مسیر خدمت رسانی مناسب و مطلوب به شهروندان گام برداریم.

رضا امینی
شهردار اهواز