روز قدس امسال با توجه به جنایات اشغالگران در غزه اهمیت دوچندانی دارد
روز قدس امسال با توجه به جنایات اشغالگران در غزه اهمیت دوچندانی دارد

به گزارش تارنمای جنوب علی محمدی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: ماه مهمانی خدا و عبادت مردان و زنان مومن و شب زنده دار ایران اسلامی به آخرین جمعه رمضان المبارک رسید تا طعم شیرین روزه داری را به حلاوت ماندگار حمایت از مظلومان فلسطین و انزجار از مستکبران جهان پیوند دهد. او […]

به گزارش تارنمای جنوب علی محمدی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: ماه مهمانی خدا و عبادت مردان و زنان مومن و شب زنده دار ایران اسلامی به آخرین جمعه رمضان المبارک رسید تا طعم شیرین روزه داری را به حلاوت ماندگار حمایت از مظلومان فلسطین و انزجار از مستکبران جهان پیوند دهد.

او افزود: حضور در روز قدس امسال با توجه به حرکت تجاوزکارانه «رژیم منحوس صهیونیستی» در زیر پا گذاشتن تمام قوانین بین‌ المللی و دیپلماتیک با حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه که به شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشور انجامید، در کنار فجایعی که رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی در غزه به بار آورده است اهمیت دوچندانی دارد تا همه دولت‌های زورگو بدانند که مردم ما با تمام توان تقاص خون شهدای خود را از دشمن زبون خواهند گرفت و مقابل دشمن خونخوار صهیونیستی کوتاه نخواهند آمد و پا پس نخواهند کشید.

آقای محمدی یادآور شد: روز قدس یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (ره) و روز نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام به ویژه ملت مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف است.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان ادامه داد: دشمن شناسی حضرت امام و همراهی امت امام  طی سال‌های گذشته، خواب را از چشم رژیم اشغالگر اسراییل و اربابانش ربود و باعث هوشیاری، وحدت، همدلی و آرمانخواهی مشترک جامعه جهانی و آزادگان جهان بویژه امت مسلمان شد. بی شک پاسداشت موضوع فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام و واجب شرعی است.

این مقام مسئول با اشاره حضور پرشور و دشمن شکن کارکنان شرکت فولاد اکسین در کنار مردم خوزستان در راهپیمایی روز قدس امسال گفت: این موضوع نشان داد که آزادی قدس و نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی آرمان فراموش نشدنی همه آزادی خوان جهان است و روز قدس بهانه ای برای همبستگی جهانی درباره این موضوع است.

محمدی در پایان بیان داشت: انتظار می‌رود حرکت رو به زوال رژیم منحوس و خونخوار صهیونیستی هرچه سریعتر منجر به شکست نهایی و سقوط این غده سرطانی شود و همگی به زودی نماز را در قبله اول مسلمین بخوانیم.