تاکید مدیرکل ارتباطات شهرداری اهواز بر تعظیم شعائر اسلامی با فضاسازی مناسب در سطح مناطق هشتگانه
تاکید مدیرکل ارتباطات شهرداری اهواز بر تعظیم شعائر اسلامی با فضاسازی مناسب در سطح مناطق هشتگانه

جلسه مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز با مدیران ارتباطات مناطق هشتگانه صبح ۲۹ آذر ماه برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز در این جلسه که با موضوع فضاسازی سطح شهر به مناسبت ایام فاطمیه و هماهنگی اجرای طرح تفکیک پسماند در سطح مناطق هشتگانه برگزار شد، امیر آهن جان […]

جلسه مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز با مدیران ارتباطات مناطق هشتگانه صبح ۲۹ آذر ماه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز در این جلسه که با موضوع فضاسازی سطح شهر به مناسبت ایام فاطمیه و هماهنگی اجرای طرح تفکیک پسماند در سطح مناطق هشتگانه برگزار شد، امیر آهن جان در خصوص تعظیم شعائر اسلامی و چگونگی فضاسازی مناسب در سطح شهر در این ایام با حاضرین بحث و تبادل نظر کرد..

وی همچنین در رابطه با اطلاع رسانی و تبلیغات گسترده شهری طرح تفکیک پسماند و لزوم اجرای تئاترهای خیابانی و ساخت کلیپ و پخش زیرنویس و انتشار در فضای مجازی به منظور آگاه سازی شهروندان در راستای اجرای موفق این طرح راهکارها و تاکیدات لازم را ارائه کرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز در حاشیه این جلسه پیرامون دقت در مستند سازی عملکرد روابط عمومی ها، بروزرسانی سایت های شهرداری و ارائه ایده های نوین و به روز بودن علم و دانش و هنر روابط عمومی ها تاکید کرد.