رئیس روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان خبرداد
رئیس روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان خبرداد

رئیس روابط‌ عمومی شرکت نفت و گاز اروندان از حضور فعال این شرکت در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران خبرداد و گفت: امضای چندین قرارداد، بازدید از غرفه‌ها و نشست با سازندگان و رونمایی از تجهیز ساخت داخل شده جریان چندفازی (MPFM) از مهم‌ترین فعالیت‌های این شرکت در این […]

رئیس روابط‌ عمومی شرکت نفت و گاز اروندان از حضور فعال این شرکت در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران خبرداد و گفت: امضای چندین قرارداد، بازدید از غرفه‌ها و نشست با سازندگان و رونمایی از تجهیز ساخت داخل شده جریان چندفازی (MPFM) از مهم‌ترین فعالیت‌های این شرکت در این نمایشگاه است

به گزارش تارنمای جنوب به نقل از روابط‌ عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، امید نصیری با اشاره به «صنعت نفت، جهش تولید و بهینه‌سازی فناورانه» به عنوان شعار این دوره از نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران، اظهار کرد: یک هزار و ۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی برای شرکت در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی نفت ثبت نام کرده‌اند؛ همچنین شرکت‌هایی از ۱۲ کشور از جمله روسیه، چین، آلمان، فرانسه، ژاپن، کانادا، ایتالیا، ترکیه، بلاروس، هندوستان، اتریش، آرژانتین در این نمایشگاه حضور دارند.

وی با بیان اینکه حضور ۲۵۰ شرکت خارجی رشد صنعت نفت کشور در عرصه جهانی را نشان می‌دهد، گفت: در این‌ نمایشگاه نشست‌های تخصصی، رویدادهای هم اندیشی، میزگردها، کارگاه‌های آموزشی و همایش‌های متعددی با محوریت شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم و شعار نمایشگاه برگزار خواهد شد.

رئیس روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان با اشاره به حضور ۸۰ شرکت دانش‌بنیان در این دوره از نمایشگاه و توجه ویژه شرکت نفت و گاز اروندان به حمایت از این شرکت‌ها اضافه کرد: ۶۴ شرکت استارتاپی و ۲۳ دانشگاه نیز در نمایشگاه امسال حضور خواهند داشت.

وی در ادامه مطلب فوق گفت: با همت متخصصان فعال در این شرکت‌ها با دانش علمی بالا موفق به بومی‌سازی بسیاری از تجهیزات شدیم، قطعاً ارتباط دوسویه نفت با آنها منجر به توسعه صنعت نفت و تقویت اقتصاد ملی می‌شود.

نصیری تصریح کرد: در این نمایشگاه بیش از ۱۵۰ قرارداد و یادداشت تفاهم به امضا خواهد رسید که شرکت نفت و گاز اروندان سهم قابل توجهی را در این خصوص به خود اختصاص خواهد داد.

وی ادامه داد: انعقاد قرارداد و تفاهم نامه با شرکت‌های دانش بنیان به عنوان نوعی از ظرفیت مردمی و تعامل علمی و پژوهشی با دانشگاه‌ها توسط شرکت نفت و گاز اروندان در این نمایشگاه در راستای تحقق شعار سال و شعار نمایشگاه است.

رئیس روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان در ادامه یادآور شد: شرکت نفت و گاز اروندان در این دوره از نمایشگاه رونمایی از تجهیز ساخت داخل شده جریان سنج چندفازی (MPFM) را خواهد داشت.

وی با اشاره به حضور مهندس عذاری اهوازی مدیرعامل و جمعی از مدیران و روسای ارشد این شرکت در نمایشگاه بیست و هشتم صنعت نفت، بازدید از غرفه ها و نشست با سازندگان در کنار امضای حدود ده قرارداد مهم را از مهمترین فعالیت های این شرکت دانست.