بیست و چهارمین مرحله استانی جشنواره قصه گویی خوزستان آغاز شد
بیست و چهارمین مرحله استانی جشنواره قصه گویی خوزستان آغاز شد
مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی خوزستان با حضور ۲۷ قصه‌گو کار خود را آغاز کرد.

به گزارش تارنمای جنوب، مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی استان خوزستان پیش از ظهر امروز سه شنبه با حضور «وحید کیانی» مدیر کل کانون خوزستان، «سید احمد موالی زاده» معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خوزستان و سرپرست فرمانداری اهواز، معاونان، کارشناسان، مربیان استانی و جمعی کثیری از دانش آموزان آغاز شد.

در این مرحله از جشنواره، ۲۷ قصه گوی برتر شهرهای مختلف استان خوزستان در بخش رقابتی (ملی، آئینی سنتی و زبان اشاره) شامل زنان و مردان، دختران و پسران و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها در روزهای ۲۶ و ۲۷ مهرماه از ساعت ۸:۳۰ – ۱۷:۳۰ در سالن اجتماعات اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

داوری بخش ملی مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی استان خوزستان را «آسیه رحمتی» مدرس، برگزیده بین‌المللی قصه‌گویی و داور جشنواره‌های قصه‌گویی، «زینب موسوی» مدرس، برگزیده بین‌المللی قصه‌گویی و داور جشنواره‌های قصه‌گویی، «بهنوش بساک کاظمی» مدرس و برگزیده بین‌المللی قصه‌گویی و داور جشنواره‌های قصه‌گویی، عهده دار خواهد بود.

داوران بخش آئینی سنتی این جشنواره متشکل از، «مجید بهداری» مدرس و مدیر کانون نقالی انجمن هنرهای نمایشی خوزستان، «آسیه رحمتی» و «بهنوش بساک کاظمی» معرفی شده است.

همچنین در بخش زبان اشاره «سمیه بستان پیرا» مدرس مدارس استثنایی، «زینب موسوی» و «بهنوش بساک کاظمی» داوری این بخش را بر عهده خواهند داشت.