سه بیمارستان اهواز به چرخه پذیرش بیماران کرونایی اضافه شدند
سه بیمارستان اهواز به چرخه پذیرش بیماران کرونایی اضافه شدند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز از اضافه شدن بیمارستان‌های فاطمه الزهرا(س)، سینا و نفت اهواز به چرخه پذیرش بیماران با علایم کرونا خبر داد.

دکتر محمدحسین سرمست بیان کرد: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در کنار بیمارستان رازی که بیمارستان سنتر ما به شمار می رود بیمارستان‌های سینا، فاطمه الزهرا(س) و نفت اهواز نسبت به بستری بیماران حاد اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بنا داریم کلینیک‌های سرپایی حاد تنفسی را مجدد در بیمارستان ها فعال کنیم افزود: افرادی که علایم ابتلا به کرونا دارند، می توانند به جای رفتن به بیمارستان، به این مراکز مراجعه کنند.

سرمست گفت: در شرایط فعلی، ۹۰ درصد بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی، بدحال نیستند و می توانند طول درمان خود را در منزل سپری کنند.

وی ادامه داد: در چند روز گذشته تعداد بستری‌های ناشی از کرونا در خوزستان نسبت و نیز تعداد مراجعه به مراکز بهداشتی افزایش یافته است.

وی با اشاره به افزایش موارد مثبت کرونا در خوزستان افزود: مردم می توانند با زدن ماسک، ایمنی قابل توجهی در مقابل سویه اُمیکرون ایجاد کنند همچنین باید از سفرهای غیرضروری خودداری کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: از هم استانی‌های عزیز تقاضا داریم نسبت به تکمیل واکسیناسیون و دریافت دُز دوم و سوم خود اقدام کنند.

هم اکنون ۱۵ شهرستان خوزستان در وضعیت زرد و بقیه شهرستان های استان آبی کرونایی هستند.

روز گذشته ۴۸۰ مورد مثبت جدید کرونایی در استان خوزستان شناسایی شد.

  • منبع خبر : ایرنا