انتخابات هیات والیبال استان خوزستان لغو شد 
انتخابات هیات والیبال استان خوزستان لغو شد 

بدون شک هیات والیبال از دیر باز یکی از پر حاشیه ترین هیات های ورزشی استان بوده و در مجامع مختلف انتخابات پیچیده ای را پشت سر گذاشته است. طی روزهای گذشته انتقادات فعالان رشته والیبال به اداره کل ورزش و جوانان استان افزایش یافت که عمده این انتقادات به نحوه انتخاب اعضای مجمع والیبال […]

بدون شک هیات والیبال از دیر باز یکی از پر حاشیه ترین هیات های ورزشی استان بوده و در مجامع مختلف انتخابات پیچیده ای را پشت سر گذاشته است.

طی روزهای گذشته انتقادات فعالان رشته والیبال به اداره کل ورزش و جوانان استان افزایش یافت که عمده این انتقادات به نحوه انتخاب اعضای مجمع والیبال بوده است.

کشیده شدن این دعواها به مراجع قانونی و همینطور رسانه ها موجب عقب نشینی متولیان رشته والیبال و در نتیجه لغو انتخابات شد که بیانگر نقش موثر مطالبه گری از راه قانون و به دور از رفتارهای خارج از عرف است.

گذشته از اینکه تاخیر در برگزاری و یا لغو انتخابات به سود والیبال استان خواهد بود یا خیر…، مقاومت والیبالیست ها در برابر تحمیل برخی افراد به منظور منحرف کردن مسیر قانونی انتخابات تا به اینجا قابل تقدیر است. اگر این پیگیری ها به طور مستمر و در سایر هیات ها نیز از مسیر صحیح آن انجام شود، می توان در آینده از ورود بی تخصص های تحمیلی به هیات های ورزشی جلوگیری کرد.