۱۱ هزار نفر در شهرستان شادگان واکسن کرونا تزریق کردند
۱۱ هزار نفر در شهرستان شادگان واکسن کرونا تزریق کردند

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان از تزریق واکسن کرونا به ۱۱ هزار نفر از شهروندان این شهرستان خبر داد. به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز در گفت و گو با دکتر نوراله طاهری مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان : ۱۱ هزار نفر معادل ۹ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال این شهرستان […]

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان از تزریق واکسن کرونا به ۱۱ هزار نفر از شهروندان این شهرستان خبر داد.

به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز در گفت و گو با دکتر نوراله طاهری مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان : ۱۱ هزار نفر معادل ۹ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال این شهرستان از آغاز واکسیناسیون علیه ویروس کرونا تا کنون واکسن دریافت کرده‌اند.

او افزود: پیش بینی می‌شود در آینده نزدیک ۸۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال شهرستان شادگان واکسینه شوند.

طاهری ادامه داد: با ورود به مرحله واکسیناسیون همگانی از همه امکان‌های شبکه بهداشت و درمان شادگان برای این مهم بهره گرفته و بر پایه اولویت‌های اعلام شده، واکسیناسیون مرحله به مرحله در حال انجام است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان در پایان گفت: شمار بستری‌ها و مراجعه بیماران سرپایی در این شهرستان در هفته‌های اخیر به شدت افزایش داشته که امید می‌رود با افزایش رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، شاهد کاهش بستری‌ها و تبدیل وضعیت در هفته‌های پیش رو باشیم.

اخیرا روند واکسیناسیون با رفع تحریم‌های دارو و ورود گسترده واکسن تا حدود زیادی مطلوب‌تر شده و بیش از ۱۵ میلیون نفر از جمعیت بالای ۱۸ سال در کشور علیه ویروس کرونا مایه کوبی شدند.

شادگان شهرستانی در جنوب استان خوزستان است که دارای بیش از ۴۵ هزار نفر جمعیت است