بهره‌برداری از ۸ طرح عام‌المنفعه در خوزستان با دستور وزیر نفت
بهره‌برداری از ۸ طرح عام‌المنفعه در خوزستان با دستور وزیر نفت

به گزارش تارنمای جنوب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نفتخیز، امروز سه‌شنبه ۱۷ بهمن‌ماه و هم‌زمان با سفر جواد اوجی به استان خوزستان، هشت طرح آموزشی، ورزشی، بهداشتی، راه‌سازی و فرهنگی از مجموعه پروژه‌های مسئولیت اجتماعی شرکت ملی نفت ایران با اعتبار هزار و ۵۲۳ میلیارد ریال افتتاح شد. کمک به خرید تجهیزات آموزشی و کمک‌آموزشی شهرستان […]

به گزارش تارنمای جنوب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نفتخیز، امروز سه‌شنبه ۱۷ بهمن‌ماه و هم‌زمان با سفر جواد اوجی به استان خوزستان، هشت طرح آموزشی، ورزشی، بهداشتی، راه‌سازی و فرهنگی از مجموعه پروژه‌های مسئولیت اجتماعی شرکت ملی نفت ایران با اعتبار هزار و ۵۲۳ میلیارد ریال افتتاح شد.

کمک به خرید تجهیزات آموزشی و کمک‌آموزشی شهرستان اندیمشک و کمک به احداث سالن چندمنظوره فرهنگی، تربیتی شهر چم گلک اندیمشک از جمله طرح‌های آموزشی و فرهنگی مسئولیت‌های اجتماعی نفت بودند که در این سفر و هم‌زمان با دهه مبارک فجر با حضور وزیر نفت تکمیل و تحویل شدند.

کمک به احداث سالن ورزشی دانش‌آموزی شهرک دوکوهه اندیمشک، همچنین کمک به تأمین تجهیزات غیرقابل منقول ورزشگاه شهید مجدیان و کمک به تکمیل بازسازی استادیوم مجدیان (فاز دوم) دزفول هم از سری پروژه‌های ورزشی مسئولیت اجتماعی صنعت نفت است که امروز در سقف اعتباری نفت به دستگاه بهره‌بردار ابلاغ شد.

از سری پروژه‌های بهداشتی مسئولیت اجتماعی صنعت نفت می‌توان به کمک به تکمیل و تجهیز بیمارستان یا زهرا (س) دزفول اشاره کرد که در این سفر به در سقف اعتباری نفت به دستگاه بهره‌بردار تحویل شد.

در حوزه راه‌سازی هم کمک به تکمیل پل کوی نیروی اندیمشک (در مرحله احداث راه‌های دسترسی پل)، همچنین کمک به احداث جاده فرودگاه مسجدسلیمان (در مرحله کلنگ‌زنی)، از اهداف مسئولیت اجتماعی نفت است که هم‌زمان با سفر وزیر نفت به استان خوزستان عملیات اجرایی آن آغاز شد