بدرقه هیئت عراقی توسط مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب در پایان سفر سه روزه ایشان
بدرقه هیئت عراقی توسط مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب در پایان سفر سه روزه ایشان

به گزارش پایگاه خبری تارنمای جنوب به نقل از ر‌وابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، در ابتدای نشستی که به همین منظور عصر روز یکشنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار شد، گزارشی از بازدیدهای این هیئت از تاسیسات مناطق نفتخیز جنوب، ارائه گردید. مهندس علی رضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، […]

به گزارش پایگاه خبری تارنمای جنوب به نقل از ر‌وابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، در ابتدای نشستی که به همین منظور عصر روز یکشنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار شد، گزارشی از بازدیدهای این هیئت از تاسیسات مناطق نفتخیز جنوب، ارائه گردید.

مهندس علی رضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، عنوان داشت: آنچه در این سفر مشاهده نمودید صرفا بخش کوچکی از فعالیت های صنعت نفت کشور ماست. لذا به پشتوانه این توان فنی و به یمن حسن مجاورت، از هیچ گونه همکاری با صنعت نفت کشور عراق مضایقه نخواهیم کرد.

 مهندس دانشی ضمن ارائه پیشنهاداتی در زمینه گسترش زمینه همکاری های آتی از این هیئت دعوت به عمل آورد که در نمایشگاهی که در آینده نزدیک در شهر مرزی آبادان برگزار می شود، شرکت ذی غار نیز حضور یابد.

در ادامه مهندس ماءشاله فتاحی نیا مدیر تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی، توانمندی و دستاوردهای این مدیریت از جمله، ساخت دستگاه آتی واگن، مسدود کننده ها، top kill و نوآوری در ساخت ادوات ماشین آلات فرآیندی را تشریح نمود.

دکتر علی خضیر مدیرعامل شرکت نفت ذی غار ضمن اظهار شگفتی از دستاوردها و نوآوری هایی که توسط کارشناسان صنعت نفت ایران رقم خورده است؛ ابراز امیدواری کرد که به واسطه تعامل میان وزارت نفت دو کشور ایران و عراق، بستر گسترش همکاری های فنی و علمی فیمابین مهیا گردد.

مدیرعامل شرکت نفت ذی غار عراق مراتب سپاس خود و مدیران این شرکت را بابت دعوت و حضور در جمع متخصصین نفتی جنوب ایران بجا آورد و عنوان نمود: شرکت ذی غار عراق با آغوش گشاده آمادگی این را دارد که از کارکنان صنعت نفت که به جهت زیارت عتبات عالیات به کشور عراق سفر می کنند، میزبانی نماید.

شایان ذکر است هیئت عراقی پس از اتمام سفر کاری خود به مناطق نفتخیز جنوب، جهت زیارت آستان ثامن الحجج حضرت رضا(ع) رهسپار مشهد مقدس گردیدند.