همه برای مشارکت حداکثری در انتخابات مسئولیت داریم
همه برای مشارکت حداکثری در انتخابات مسئولیت داریم

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان خوزستان، اهتمام مدیران صنعت نیشکر نسبت به مسئله انتخابات را از مصادیق غیرت دینی و ملّی برشمرد و اعلام کرد که شرکت توسعه نیشکر از بهترین ارگان‌های استان است که در سال‌های گذشته نسبت به انتخابات اهتمام ورزید و برای مشارکت پُرشور مردم، غیرت نشان داد. به گزارش پایگاه […]

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان خوزستان، اهتمام مدیران صنعت نیشکر نسبت به مسئله انتخابات را از مصادیق غیرت دینی و ملّی برشمرد و اعلام کرد که شرکت توسعه نیشکر از بهترین ارگان‌های استان است که در سال‌های گذشته نسبت به انتخابات اهتمام ورزید و برای مشارکت پُرشور مردم، غیرت نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تارنمای جنوب به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ جلیل علی‌نژاد چهارشنبه (۱۱ بهمن‌ماه) در سخنانی در نشست ستاد برگزاری دهه فجر شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، با تأکید بر بیانات اخیر مقام معظم رهبری، موقعیت‌شناسی و حضور حداکثری را دو اولویت اصلی در این برهه حساس قلمداد کرد.

مشاور امور فرهنگی مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به تشریح اهمیت انتخابات امسال و تلاش دشمنان ایران اسلامی برای کم‌رنگ کردن حضور مردم، پرداخت و اظهار کرد که از ابتدای سال، رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید فراوانی نسبت به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارند؛ در سالیان گذشته فرمایشات ایشان به‌گونه‌ای بود که فضا نباید انتخاباتی شود و مسئولین به کارهای خود بپردازند؛ اما در انتخابات پیش‌رو، بیانات ایشان متفاوت است چرا که دشمنان جمهوری اسلامی ایران به دنبال تضعیف انتخابات و مأیوس کردن مردم هستند.

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه همه ما در زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات و حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه، مسئولیت داریم به آیه قرآنی «وَ أَطیعُوا اللهَ وَ الرَّسُولَ لَعَلَّکُمْ تُرْحَمُونَ» اشاره کرد و گفت که دیدگاه عادی ما این است که رحمت و غفران الهی جایی است که نتوانستیم کاری انجام دهیم؛ اما قرآن این را می‌گوید که در اطاعت امر خدا و انجام تکالیفی که بر دوش شماست، رحمت و غفران الهی است؛ در واقع اسلام و انسان از دیدگاه قرآن، مرادف و مساوی با مسئولیت است و اگر این مسئولیت را به سرانجام رساندیم شاید مورد رحمت خداوند قرار بگیریم.

قدردانی از اهتمام نیشکری‌ها در انتخابات

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌نژاد در ادامه از اهتمام کمیته‌های فرهنگی، مدیران عامل، ائمه جماعات و دکتر ناصری مدیرعامل توسعه نیشکر جهت اهتمام به امور دینی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ولایی قدردانی و اعلام کرد که شرکت توسعه نیشکر از بهترین ارگان‌های استان است که نسبت به مسئله انتخابات اهتمام ورزید و برای مشارکت پُرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری غیرت نشان داد.

وی افزود، صنعت نیشکر در انتخابات ریاست‌جمهوری، در مسئله تبیین و روشنگری، ایجاد مباحث پرسش‌وپاسخ و استمرار فعالیت‌ها در روز انتخابات با آوردن صندوق‌های سیّار و تأکید بر مشارکت و… غیرت دینی و ملّی از خود نشان داد و باعث شد که این صنعت در این زمینه سربلند باشد.

تسرّی برنامه‌های فرهنگی به خانواده بزرگ توسعه نیشکر

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان خوزستان، آرامش حاکم در صنعت نیشکر را از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مدیران انقلابی این صنعت برشمرد و ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر، خواستار تسرّی برنامه‌های فرهنگی این ایام فرخنده، به خانواده‌های کارکنان شد.

این استاد حوزه علمیه در پایان بار دیگر بر مشارکت حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات تأکید کرد و گفت که رسالت سنگینی بر دوش خانواده بزرگ توسعه نیشکر است و باید برای خشنودی خداوند متعال در این زمینه قدم برداریم؛ چرا که کار برای رضایت خدا همیشه ماندگار و ارزشمند است.

در ادامه نشست ستاد برگزاری دهه فجر شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، معاون سازماندهی و سخنگوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و همچنین مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر با موضوع تبیین دستاوردهای صنعت نیشکر در چهل و پنجمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات سخنرانی کردند و خواستار مشارکت پرشور مردم شدند.