جام نیشکر به امیرکبیر رسید
جام نیشکر به امیرکبیر رسید

کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر در دومین دوره مسابقات تیراندازی جام نیشکر بر سکوی اول ایستاد. به گزارش پایگاه خبری تارنمای جنوب به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این مسابقات به مدّت ۲ روز در چهار رده به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در سالن تیراندازی شهید سلیمانی کشت و صنعت […]

کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر در دومین دوره مسابقات تیراندازی جام نیشکر بر سکوی اول ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری تارنمای جنوب به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این مسابقات به مدّت ۲ روز در چهار رده به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در سالن تیراندازی شهید سلیمانی کشت و صنعت نیشکر حکیم فارابی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این دوره از مسابقات، تیم کشت و صنعت امیرکبیر فاتح جام نیشکر شد و تیم‌های کشت و صنعت حکیم فارابی و سدادفام نیشکر به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

در رده کارکنان مرد، علی نیسی از کشت و صنعت حکیم فارابی به مقام اول رسید و احمد جلالی از نیشکر دعبل خزاعی و محمد دهگاهی از نیشکر امیرکبیر به ترتیب بر سکوی دوم و سوم ایستادند.

همچنین در این دوره از مسابقات در رده بانوان شاغل در صنعت نیشکر، فاطمه سوری آرام از سدادفام نیشکر اول شد و فاطمه موسوی از موسسه تحقیقات و آموزش توسعه نیشکر و زهرا سیاحی‌نژاد از شرکت سدادفام نیشکر در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

مسابقات تیراندازی جام نیشکر در رده مدیران و روسای صنعت نیشکر نیز برگزار شد و مجتبی نبی‌زاده از آبان‌بسپار توسعه، یعقوب حسینی از نیشکر امیرکبیر و مسعود منصورزاده از کشت و صنعت سلمان فارسی به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

در رده مدیران عامل و معاونین نیز عزیز کرملاچعب از کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر بر سکوی اول مسابقات ایستاد و محمدحسین رسول‌پور از دفتر مرکزی و مسعود جوینده‌کار از موسسه تحقیقات و آموزش توسعه نیشکر دوم و سوم شدند.