امید به آینده روشن ایران با رویش شیرینی از دلِ بهمن
امید به آینده روشن ایران با رویش شیرینی از دلِ بهمن

ایام‌الله دهه فجر، تجلّی حماسه ماندگار و الهام‌بخشی است که صفحه‌‎ای زرّین در تاریخ حیات ملت ایران گشود و نسیم روح‌بخش بهار انقلاب، مشام وفاداران راستین آزادی و عدالت را معطر کرد. خوزستان به عنوان یکی از استان‌های مهم در پیروزی شکوهمند انقلاب و تثبیت اقتدار نظام مقدس، همواره پیشگام ولایت‌مداری و دفاع از کیان […]

ایام‌الله دهه فجر، تجلّی حماسه ماندگار و الهام‌بخشی است که صفحه‌‎ای زرّین در تاریخ حیات ملت ایران گشود و نسیم روح‌بخش بهار انقلاب، مشام وفاداران راستین آزادی و عدالت را معطر کرد.

خوزستان به عنوان یکی از استان‌های مهم در پیروزی شکوهمند انقلاب و تثبیت اقتدار نظام مقدس، همواره پیشگام ولایت‌مداری و دفاع از کیان ایران اسلامی بوده و پایمردی و ایستادگی دلاورمردان این دیار، در تاریخ این سرزمین نقش بسته است.

صنعت نیشکر یکی از برکات پیروزی انقلاب اسلامی در این استان زرخیز و شهیدپرور است که همپای آن با ایثار و جهاد در سنگر تولید، در دل این انقلاب، تحوّلی شگرف در عرصه کشاورزی و صنعت رقم زد و کشور را در مسیر خودکفایی قرار داد.

در این صنعت، برای ساختن آینده‌ای روشن، مردانی از جنس غیرت و ایستادگی، در آفتاب بی‌غروب خورشید شهدای وطن، که شعاع شهامت و شجاعت و شرف‌شان بسانِ تندری، به جان بدخواهان کوبیده شد، در سنگر تولید، بر عهد و پیمان برای ایرانی استوار و خوزستانی آباد، استوارتر از همیشه به‌پیش می‌روند تا شمیم شیرین تولید دمیده شود.

اینک، در بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند اسلامی، چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به هموطنان گرانقدر و خانواده بزرگ توسعه نیشکر تبریک می‌گوییم و بار دیگر اعلام می‌کنیم که بر سر عهد و پیمان خود با شهدا، امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم و برای پیشرفت ایران، با تمامی توان، تلاش می‌کنیم.

دکتر عبدعلی ناصری
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی