نمایش دستاوردهای راصد صنعت توسعه در نمایشگاه صنعت نفت
نمایش دستاوردهای راصد صنعت توسعه در نمایشگاه صنعت نفت

شرکت راصد صنعت توسعه با حضور در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان دستاوردهای خود را به نمایش گذاشت. به گزارش پایگاه خبری تارنمای جنوب به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، راصد صنعت توسعه از شرکت‌های وابسته توسعه نیشکر است که علاوه بر طراحی و اجرای سازه‌ها و ایستگاه‌های […]

شرکت راصد صنعت توسعه با حضور در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان دستاوردهای خود را به نمایش گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری تارنمای جنوب به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، راصد صنعت توسعه از شرکت‌های وابسته توسعه نیشکر است که علاوه بر طراحی و اجرای سازه‌ها و ایستگاه‌های انتقال آب، زهاب و فاضلاب، توانسته است به طراحی و تولید الکتروپمپ و الکتروموتورهای تخصصی نیز دست یابد.

در آیین گشایش این نمایشگاه، مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب، مدیران شرکت لوله سازی اهواز و جمعی از کارشناسان و اساتید دانشگاهی با حضور در غرفه راصد صنعت توسعه، با دستاوردهای صنعتی و تحقیقاتی این شرکت آشنا شدند.

در این بازدیدها، مدیرعامل شرکت راصد صنعت توسعه و اعضای هیئت مدیره شرکت به تشریح دستاوردهای این مجموعه صنعتی پرداختند و دستاوردهای آن را تشریح کردند.

شرکت راصد صنعت توسعه علاوه بر طراحی و ساخت قطعات صنعتی توانسته به طراحی و تولید الکتروپمپ و الکتروموتورهای تخصصی نیز دست یابد.

این شرکت علاوه بر فعالیت در صنعت نیشکر، در حوزه نفت و پتروشیمی با ساخت و تعمیر الکتروپمپ‌های تخصصی و الکتروموتورها فعال است.

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان از ۲۴ تا ۲۷ دی ماه در محل نمایشگاه های دائمی اهواز برپا است.