شکستن فضاسازی‌های دشمن با جهاد تبیین محقق می‌شود
شکستن فضاسازی‌های دشمن با جهاد تبیین محقق می‌شود

به گزارش راوی میهن به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نفتخیز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن اداوی، مشاور فرهنگی مدیرعامل و  رئیس شورای اقامه نماز شرکت ملی نفت ایران  در گردهمایی بزرگ جهاد تبیین که در سالن اجتماعات آزادی شرکت نفت و گاز گچساران برگزار شد گفت:در دولت آقای رئیسی با انتخاب شخصیت‌های فرهنگی، فعالیت‌های فرهنگی نیز جان تازه‌ای […]

به گزارش راوی میهن به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نفتخیز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن اداوی، مشاور فرهنگی مدیرعامل و  رئیس شورای اقامه نماز شرکت ملی نفت ایران  در گردهمایی بزرگ جهاد تبیین که در سالن اجتماعات آزادی شرکت نفت و گاز گچساران برگزار شد گفت:در دولت آقای رئیسی با انتخاب شخصیت‌های فرهنگی، فعالیت‌های فرهنگی نیز جان تازه‌ای گرفته است و به‌تبع در صنعت نفت و همچنین شرکت ملی نفت ایران این فعالیت‌های فرهنگی با یکرنگ و بوی جدید و با یک قوت بیشتر از قبل درحالی‌که برگزاری است که امروز نمونه این فعالیت‌ها را شاهد هستیم.

وی افزود:در این گردهمایی امروز به موضوعی پرداخته‌شده که نیاز جامعه ما است و رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین را فوری و قطعی فرمودند چراکه دشمن مرتباً فتنه می‌کند. در رابطه با جهاد تبیین دو بخش را باید مدنظر قرار دهیم که بخش اول حالت انفعالی است که در مقابله با اقدام دشمن باید حرکت نشان دهیم .

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اداوی ادامه داد:نکته جهاد تبیین در این است که یک نوع مجاهده است و درم قابل ما یک جبهه دشمن قرار دارد و تفاوت جهاد با جهاد تبیین این است که باید نگاهی به جبهه باطل و دشمن نیز داشته باشیم ،دشمن‌شناس باشیم و متناسب با فعالیت‌ها تلاش کنیم.

مشاور فرهنگی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: امروز وظیفه‌داریم که برای خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن جهاد کنیم اما با توجه به بخش فعالانه جهاد تبیین نباید منتظر حرکت‌های دشمن بود و باید ابتکار عمل را در دست بگیریم و دشمن را با ابتکارات و خلاقیت‌های خودمان به چالش بکشانیم.

وی ادامه داد:باید دشمن را در شرایطی قرار بدهیم که او برای مقابله با ما برنامه‌ریزی کند.بنابراین روایت اول یعنی  ابتکار اول را در دست بگیریم و واقعیت را طوری انعکاس بدهیم که میدان را از دست دشمن بگیریم. لذا جهاد تبیین به معنای حمایت صددرصدی از حق درم قابل جبهه باطل است .

مشاور فرهنگی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران بابیان اینکه جهاد تبیین و امیدآفرینی مطالبه رهبر معظم انقلاب است گفت: در جهاد تبیین باید اعتمادسازی صورت گیرد و اشتباهات را جبران کنیم، اگرچه گاهی اوقات در برخی زمینه‌ها دچار افراط‌وتفریط شده‌ایم پس باید توجه کرد که در ذات حق پیروزی است و در ذات باطل نابودی را به همراه دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اداوی در ادامه اظهار کرد: باید حق را تبیین کنیم تا نظاره‌گر پیروزی حق بر باطل باشیم و در تمام عرصه‌های مختلف در بحث جهاد تبیین جبهه حق را یاری کنیم.شکستن فضاسازی‌های دشمن با جهاد تبیین محقق می‌شود در جهاد تبیین با ابتکار عملی که به دست می‌گیریم باید دشمن را به انفعال بکشانیم بخش اعظمی از فعالیت‌ها ما در جهاد تبیین فعالانه عمل کردن و شناخت مخاطبین است.