برگزاری بزرگ همایش تبیین در صنعت نفت گچساران
برگزاری بزرگ همایش تبیین در صنعت نفت گچساران

وی بیان کرد: جهاد تبیین به معنای روشنگری از روی کار علمی و تحقیقی به منظور مقابله با نقشه های مغرضانه دشمنان برنامه ریزی شده است. مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به ضرورت جهاد تبیین تصریح کرد: نخستین بار رهبر فرزانه انقلاب در سال ۹۵ این اصطلاح مطرح و در […]

وی بیان کرد: جهاد تبیین به معنای روشنگری از روی کار علمی و تحقیقی به منظور مقابله با نقشه های مغرضانه دشمنان برنامه ریزی شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به ضرورت جهاد تبیین تصریح کرد: نخستین بار رهبر فرزانه انقلاب در سال ۹۵ این اصطلاح مطرح و در سال ۱۴۰۰  به تبیین آن پرداختند.

کمالی عنوان کرد: رهبر انقلاب اعتقاد دارند که تبیین در حوزه های مختلف تاثیر گذار است و اساسا انقلاب اسلامی نتیجه گسترده تبیین  بود که در جامعه شکل گرفت.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: جهاد تبیین روشنگری در مقابل ابهامات است. رفع ابهامات و شائبه هایی که توسط دشمنان ایجاد می شودو گاها مورد پذیرش کسانی که آگاه به عملکردها نمی باشند مورد پذیرش واقع می گردند.وی در امه عنوان نمود، جهاد تبیین نیازمند عقلانیت است .عقلانیتی که جهاد تبیین را اثربخش نماید.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ادامه داد: جهاد تبیین مختص گروه خاصی نیست بلکه امری همگانی است و البته رسالت عالمان و بخصوص عالمان دینی و رسانه ملی در این مسیر بیشتر است.

کمالی اضافه کرد: جهاد تبیین جلوگیری از سواستفاده دشمن نسبت به کسانی است که احتمال فریب خوردن آنها وجود دارد.

وی گفت:  شبکه های معاند میلیون ها دلار در ماه و  سال هزینه می کنند تا کاری کنند بعضی از مردم حقایق را نشنوند و نبینند و خادمین خود را زیر سئوال ببرند و از خائنین حمایت کنند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران اظهار کرد: جهاد تبیین باید مانع این اقدامات شود و ما نیز باید کاری کنیم تا نقشه های آنها خنثی شود.

کمالی با اشاره به نقش صنعت نفت در انقلاب اسلامی اضافه کرد: دستاورد نفت در تمام دوران انقلاب اسلامی غرور آفرین است و در دوسال اخیر استقرار دولت سیزدهم کارهای بزرگی انجام شده است.

وی گفت: نفت در دوران انقلاب اسلامی نقش بی بدیلی داشته است و در بعد از انقلاب و با شکستن تحریم ها بزرگمنشانه عمل کرد.

کمالی بیان کرد: بیش از ۷۵ درصد از کالای مورد نیاز صنعت پیچیده نفت و گاز کشور عزیزمان  توسط تولید کنندگان ایرانی و به همت جوانان داشمند و شرکت های دانش بنیان ساخته تولید و تحویل می گردد و شکست حصر تحریم دشمن بسیار مهم بوده است.

وی افزود: امروز روز عزت نفت ایران اسلامی است و در راستای نهادینه کردن جهاد تبیین به اردوهای راهیان پیشرفت با الگو پذیری از اردوهای راهیان نور بسیار خوشبین هستیم

کمالی با اشاره به نقش اطلاع رسانی گفت: نقش روابط عمومی ها در انتشار بموقع و صحیح اخبار نفت بسیار موثر است، روابط عمومی ها باید با روش های نوین آشنا شوند و سواد رسانه را جدی بگیرند تا بتوانتد در مقابله با جنگ نرم بدرستی و حساب شده عمل نمایند.