پیام تبریک شهردار به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار
پیام تبریک شهردار به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار

به گزارش پایگاه خبری تارنمای جنوب به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان؛ یاسین کاوه‌پور طی پیامی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی، فرارسیدن ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را به جامعه رسانه‌ ای کشور به ویژه استان خوزستان و شهرستان آبادان تبریک و تهنیت عرض نمود. متن پیام شهردار آبادان […]

به گزارش پایگاه خبری تارنمای جنوب به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان؛ یاسین کاوه‌پور طی پیامی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی، فرارسیدن ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را به جامعه رسانه‌ ای کشور به ویژه استان خوزستان و شهرستان آبادان تبریک و تهنیت عرض نمود.

متن پیام شهردار آبادان به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

هفدهم مردادماه تداعی‌کننده یاد شهید والامقام عرصه خبر و اطلاع‌رسانی «محمود صارمی» است. بزرگ‌مردی که عروج ملکوتی‌اش بهانه‌ای است برای گرامیداشت «روز خبرنگار» روزی از جنس حرمت و عشق به قلم.

این روز یادآور مجاهدت‌های زنان و مردان حقیقت‌طلبی است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی‌بخشی را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه قرار داده اند.

بی‌شک طلایه‌داران این سلسله، راهیان وادی آگاهی و نیک‌اندیشی و مجاهدانی هستند که در آگاهی بخشی و نگارش خبر از جوهر جان خویش مرکّب می‌سازند.

به راستی که این قشر شریف و زحمتکش سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند که حتی جانشان را برای روشنی بخشی و عینیت بخشیدن به نون والقلم مایسطرون بر اساس اخلاص گذاشته‌اند.

تقارن ایام عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و ۷۲ تن از یاران با وفای آن حضرت با روز خبرنگار، یادآور رسالت مهم روشنگری، تبیین و حقیقت‌جویی مضمر در رسالت خبرنگاری است.

مجموعه بزرگ شهرداری آبادان، قلم و نقد اصولی و منطقی اصحاب گرانقدر رسانه‌های مکتوب و مجازی را گشایشی در رفع مشکلات و گامی در جهت پویایی و حرکت به سمت افقی روشن و امیدوارانه می‌پندارد و صمیمانه از عنایت و توجه تمامی اهل قلم و اصحاب رسانه نسبت به عملکرد مجموعه مدیریت شهری، تشکر و قدردانی می‌نماید.

در پایان ضمن تبریک این روز ارزشمند به تمامی خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه و مطبوعات از خداوند متعال سلامتی، سربلندی و دوام توفیقات همگان را ظلّ توجّهات حضرت بقیه الله‌ العظم (عج) و توفیق عمل به منویات مقام معظم رهبری (مد) آرزومندم.