عرضه مستقیم محصولات کشاورزی با همکاری شهرداری آبادان
عرضه مستقیم محصولات کشاورزی با همکاری شهرداری آبادان

شهردار آبادان در گفت و گو با صدا و سیما :  به منظور رفاه شهروندان سه محل برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در نظر گرفته شد فروش مستقیم محصولات کشاورزان بومی در کوی ولیعصر، کوی بهار و ذوالفقاری با همکاری شهرداری آبادان شهردار آبادان گفت: با مشورت اعضای شورای اسلامی شهر، سه محل برای عرضه […]

شهردار آبادان در گفت و گو با صدا و سیما : 
به منظور رفاه شهروندان سه محل برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در نظر گرفته شد

فروش مستقیم محصولات کشاورزان بومی در کوی ولیعصر، کوی بهار و ذوالفقاری با همکاری شهرداری آبادان

شهردار آبادان گفت: با مشورت اعضای شورای اسلامی شهر، سه محل برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزان آبادانی به شهروندان در نظر گرفته شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان، یاسین کاوه پور در گفت و گو با صدا و سیمای مرکز آبادان اظهار کرد: با توجه به مسائل پیش آمده، با همفکری و مشورت اعضای شورای اسلامی شهر و فرماندار ویژه شهرستان آبادان جهت کمک به کشاورزان عزیز، سه محل در شهر برای عرضه مستقیم تولیدات آنها به شهروندان گرامی در نظر گرفته شد.

وی با اعلام آمادگی شهرداری آبادان جهت کمک به کشاورزان در عرضه مستقیم محصولات کشاورزان شهرستان افزود: با هماهنگی شهرداری و جهاد کشاورزی آبادان این آمادگی توسط شهرداری آبادان جهت سهولت در عرضه مستقیم محصولات کشاورزان و دسترسی راحت تر شهروندان محترم به محصولات آنها وجود دارد.

شهردار آبادان با اشاره به فراهم بودن زیرساخت ها در سه نقطه از شهر جهت استقرار کشاورزان گفت: سه نقطه از شهر (کوی ولیعصر، کوی بهار و ذوالفقاری) که دارای زیرساخت های لازم بودند برای عرضه مستقیم تولیدات، آماده استقرار کشاورزان است.

کاوه پور در پایان بیان کرد: اقدامات لازم جهت استقرار کشاورزان از امروز آغاز شد و کشاورزان می توانند با هماهنگی جهاد‌کشاورزی از فردا در سه محل یاد شده مستقر و تولیدات خود را به صورت مستقیم به مردم عرضه کنند.