شهرداری جهت ارائه خدمات به زوار اربعین آمادگی کامل دارد
شهرداری جهت ارائه خدمات به زوار اربعین آمادگی کامل دارد

یاسین کاوه پور : شهرداری آبادان جهت ارائه خدمات شایسته به زوار اربعین آمادگی کامل دارد کاوه‌پور از آمادگی کامل شهرداری آبادان برای میزبانی از زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: خدمت به زائران سالار شهیدان افتخار بزرگی است و شهرداری در این راستا از هیچ خدماتی در راستای رضایتمندی زائران ابا عبدالله الحسین […]

یاسین کاوه پور :
شهرداری آبادان جهت ارائه خدمات شایسته به زوار اربعین آمادگی کامل دارد

کاوه‌پور از آمادگی کامل شهرداری آبادان برای میزبانی از زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: خدمت به زائران سالار شهیدان افتخار بزرگی است و شهرداری در این راستا از هیچ خدماتی در راستای رضایتمندی زائران ابا عبدالله الحسین (ع) دریغ نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارنمای جنوب به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان؛ یاسین کاوه‌پور در نشست مشترک با شهردار خرمشهر اظهار کرد: آبادان به عنوان اولین پشتیبان مرز شلمچه در کنار خرمشهر است و به همین جهت شهرداری آبادان با تمام توان برنامه های مختلفی پیش بینی و در دست اجرا دارد و علاوه بر آن شهرداری آبادان با هماهنگی ستاد اربعین استان و شهرستان نیز در حال انجام پروژه های مختلفی است.

شهردار آبادان از واگذاری مدیریت و نگهداری پارکینگ مرز شلمچه به شهرداری آبادان خبر داد و افزود: با توجه به ظرفیت ها و امکانات شهرداری آبادان و هماهنگی های به عمل آمده، طی روزهای آینده اقدامات اجرایی آن آغاز می شود تا خدمات مناسب و شایسته تری به زائران عزیز نسبت به سال‌های گذشته در پارکینگ شلمچه ارائه گردد.

وی در ادامه با اشاره به لزوم ترمیم و بهسازی پل‌های آبادان و خرمشهر جهت سهولت در تردد زائران اربعین حسینی، بیان کرد: برای اجرایی شدن این عملیات سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار درخواست گردید که با جدیت به دنبال تخصیص و جذب این اعتبار هستیم.

کاوه‌پور خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی را توفیق الهی عنوان کرد و ابراز داشت: علاوه بر اخذ اعتبارات عمرانی استان خوزستان می بایست به دنبال جذب منابع دیگر باشیم تا بتوانیم خدمات مناسب و مطلوبی را به زائران آقا ابا عبدالله الحسین (ع) ارائه نماییم‌.

وی ادامه داد: شهرهای آبادان و خرمشهر جدای از یکدیگر نیستند و از دیرباز این دو شهرستان با یکدیگر عهد برادری دارند، لذا معاونت‌های خدمات شهری و عمرانی هر دو شهرداری می بایست با همفکری و هماهنگی به صورت یک‌شکل و یکپارچه نسبت به خدمات رسانی و همچنین احداث سایبان‌ها و مه‌پاش‌های مسیر پیاده‌روی زائران اربعینی اقدام کنند‌.

شهردار آبادان با اشاره به آغاز پروژه های عمرانی این شهرداری در مرز شلمچه گفت: این پروژه ها شامل احداث جاده در ورودی شهر، خرید دو کارخانه سیار یخ سازی، یک دستگاه کانکس سردخانه ای، خرید ماشین آلات از جمله کمپرسی، خودروی آتش نشانی و حمل پسماند، احداث سرویس های بهداشتی، مجتمع خدماتی رفاهی، سایبان و مه پاش است.