تبریک شهردار درخصوص انتخاب هیات رئیسه جدیدشورای شهر
تبریک شهردار درخصوص انتخاب هیات رئیسه جدیدشورای شهر

پیام تبریک شهردار آبادان درخصوص انتخاب هیات رئیسه جدید شورای اسلامی شهر آبادان به گزارش پایگاه خبری تارنمای جنوب به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان، یاسین کاوه‌ پور در پیامی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تمامی اعضا و هیات رئیسه قبلی شورای اسلامی شهر آبادان، انتخاب هیات رئیسه جدید […]

پیام تبریک شهردار آبادان درخصوص انتخاب هیات رئیسه جدید شورای اسلامی شهر آبادان

به گزارش پایگاه خبری تارنمای جنوب به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان، یاسین کاوه‌ پور در پیامی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تمامی اعضا و هیات رئیسه قبلی شورای اسلامی شهر آبادان، انتخاب هیات رئیسه جدید را تبریک گفت.

متن پیام تبریک و تقدیر شهردار آبادان از اعضای شورای اسلامی شهر به شرح ذیل است :

امام علی (ع) می فرمایند :
المَشورَهُ تَجْلِبُ لَکَ صوابَ غَیرِک.
شور و مشورت، نظریات صحیح دیگران را در اختیار تو می‌گذارد. (فهرست‌غرر، ص ١٨٣)

با کمال مسرت بدین‌وسیله انتخاب شایسته هیات رئیسه جدید شورای اسلامی شهر آبادان که با اکثریت آرای اعضای جوان و انقلابی این شورا رقم خورد را بیانگر لیاقت و شایستگی‌ این عزیزان که در صحنه‌های خدمت به نظام و میهن اسلامی همواره پیشگام بوده‌اند می دانم و این انتخاب هوشمندانه را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

مطمئناً مدیریت اثر بخش و تجارب برجسته هیات رئیسه جدید شورای اسلامی شهر آبادان، بستر مناسبی برای پیشرفت و توسعه شهر آبادان را فراهم خواهد کرد.

همچنین اینجانب برخود لازم می دانم ضمن تشکر از زحمات بی شائبه و شبانه‌روزی تمامی اعضای محترم شورای اسلامی شهر آبادان، از همراهی، تعامل و تلاش‌های بی وقفه هیات رئیسه قبلی این شورا در راستای خدمت صادقانه به شهروندان عزیز این دیار تقدیر می نمایم.

در پایان از خداوند متعال برای همه اعضای شورای اسلامی شهر به ویژه هیات رئیسه جدید جناب آقای حافظ دریس به عنوان رئیس ، آقای عباس قیم به عنوان نائب رئیس و خانم کوثر حیاوی به عنوان دبیر شورای اسلامی شهر آبادان ، تداوم تعالی و توفیق روزافزون در مسیر خدمت به شهروندان ولایتمدار و شهید پرور آبادان را مسالت می نمایم.