افزایش ۴برابری پاداش شهروندان کم مصرف در سال ۱۴۰۲
افزایش ۴برابری پاداش شهروندان کم مصرف در سال ۱۴۰۲

جلسه مشترک مدیرکل ارتباطات شهرداری اهواز با مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهوازبه منظور گفتگو و تبادل نظر و خدمات دهی بهینه به شهروندان برگزار شد. سروش بزاز در این دیدار گفت: شناسایی راهکارهای افزایش همکاری بین سازمانهای خدمت رسان خصوصا شهرداری و شرکتهای برق امری ضروری است که به رفاه و افزایش […]

جلسه مشترک مدیرکل ارتباطات شهرداری اهواز با مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهوازبه منظور گفتگو و تبادل نظر و خدمات دهی بهینه به شهروندان برگزار شد.

سروش بزاز در این دیدار گفت: شناسایی راهکارهای افزایش همکاری بین سازمانهای خدمت رسان خصوصا شهرداری و شرکتهای برق امری ضروری است که به رفاه و افزایش رضایتمندی شهروندان منجر خواهد شد.
وی افزود: شهرداری و شرکت توزیع نیروی برق به دلیل اهمیت و گستردگی عرصه خدماتی خود، حوزه های مشترک زیادی دارند که این همکاری در حوزه های مشترک می تواند مدیریت واحد شهری را تسهیل و رضایت شهروندان را بدنبال داشته باشد.

شکرخدا مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز نیز در این جلسه ضمن قدردانی از همکاری های شهرداری اهواز با شرکت توزیع نیروی برق خواستار همکاری در خصوص فضاسازی گسترده و اطلاع رسانی نحوه مصرف و صرفه جویی در مصرف برق شهروندان اهوازی شد.

وی در این خصوص گفت: به دلیل ناترازی ناشی از تولید و نیاز به مصرف، کمبودهایی در بخش برق در سال ۱۴۰۱ در کشور بوجود آمد که به نوعی مدیریت شد و برای برخی صنایع طرح های تشویقی به کار گرفته شد که با اجرای آنها از این بحران گذر کرده و توانستیم آن را مدیریت کنیم.

مهندس شکرخدایی ادامه داد: در سال گذشته معادل ۹۲۵میلیارد ریال به مشترکین خانگی، صنعتی، کشاورزی و عمومی پاداش داده شد تا مصرفشان را کاهش دهند یعنی دولت به ازای هرکیلووات در سال ۱۴۰۱ ؛ ۵۰۰ تومان به مصرف کنندگان جایزه داد.

مدیرروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز از افزایش رقم پاداش مصرف کنندگان در سال ۱۴۰۲ به ازای هرکیلووات ۲۰۰۰ تومان خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال رقم پاداش ۴ برابر افزایش پیدا کرده تا همزمان که چرخ زندگی مردم می چرخد؛ چرخ صنعت و تولید هم از حرکت نایستد و همسو با شعار سال رهبری در جهت افزایش تولید و کاهش تورم گام برداشته باشیم.

وی در رابطه با جلسه هم اندیشی با مدیر اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز عنوان کرد: این جلسه در راستای درخواست همکاری شهرداری در زمینه تبلیغ بحث صرفه جویی و اعلام پاداش های وزارت نیرو به شهروندان کم مصرف از طریق بیلبوردها، المانها و فضاهای عمومی سطح شهر اهواز و به منظور گذر از پیک بار ۱۴۰۲ برگزار شد تا انشالله بتوانیم در سال جاری تابستانی بدون لحظه ای خاموشی را سپری کنیم.