بازدید وزیر کشور از پروژه محرومیت زدایی شهرداری اهواز
بازدید وزیر کشور از پروژه محرومیت زدایی شهرداری اهواز

احمد وحیدی وزیر کشور در جریان سفر به خوزستان به همراه معاون عمرانی استاندار، امینی شهردار اهواز، رییس و نایب رییس شورا، قائم مقام شهردار، رییس سازمان بسیج شهرداری و برخی مدیران شهری از پروژه محرومیت زدایی شهرداری اهواز دیدن کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز به نقل از احمد حاتمی رییس سازمان […]

احمد وحیدی وزیر کشور در جریان سفر به خوزستان به همراه معاون عمرانی استاندار، امینی شهردار اهواز، رییس و نایب رییس شورا، قائم مقام شهردار، رییس سازمان بسیج شهرداری و برخی مدیران شهری از پروژه محرومیت زدایی شهرداری اهواز دیدن کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز به نقل از احمد حاتمی رییس سازمان بسیج و مجری پروژه محرومیت زدایی شهرداری اهواز؛ این پروژه ۱۸ ماه پیش در شرق و غرب اهواز و با پایلوت قراردادن ۲۸ محله شهر در ۱۵ مرحله آغاز به کار کرد که از این ۱۵ مرحله برخی در حال اجرا، برخی به اتمام رسیده و برخی نیز در مرحله اتمام طرح مطالعاتی هستند.

وزیر کشور نیز ضمن استماع گزارش این پروژه از زبان شهردار و مجری پروژه در رابطه با روند اجرایی پروژه های عمرانی از مناطق تحت پوشش این طرح از جمله کروشات، مندلی و سیاحی بازدید کرد و از فعالیت های انجام شده و تلاش های مجموعه مدیریت شهری در روند پیشرفت فیزیکی و فعالیتهای عمرانی در حال اجرا در مناطق محروم ابراز خرسندی کرد.