سامانه انتظار مسافران اتوبوس در مسیرهای پرتقاضای خوزستان راه اندازی شد
سامانه انتظار مسافران اتوبوس در مسیرهای پرتقاضای خوزستان راه اندازی شد

عاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: سامانه فهرست انتظار در مسیرهای پرتقاضا برای مسافران اتوبوس دراستان راه اندازی شد. فواد غزیعلی  با اعلام این خبر اظهارکرد: در صورت نبود اتوبوس ویژه مسیرهای پرتقاضا، این سامانه با در نظر گرفتن اولویت، سرویس های فوق العاده را به […]

عاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: سامانه فهرست انتظار در مسیرهای پرتقاضا برای مسافران اتوبوس دراستان راه اندازی شد.

فواد غزیعلی  با اعلام این خبر اظهارکرد: در صورت نبود اتوبوس ویژه مسیرهای پرتقاضا، این سامانه با در نظر گرفتن اولویت، سرویس های فوق العاده را به مسافران عضو اختصاص خواهد داد.

وی افزود: متقاضیان بلیط اتوبوس برای سفرهای نوروزی می توانند با مراجعه به بخش “رزواسیون” در فهرست انتظار برای تهیه بلیت قرار گیرند و در صورت تکمیل شدن ظرفیت اقدام به انجام سفر و یا سرویس فوق العاده نمایند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان‌کرد: شرکت‌های حمل و نقل مسافربری با مشاهده مسیرهای پرتقاضا، نسبت به تامین ناوگان اتوبوس اقدام می‌کنند.

غزیعلی یادآور شد: استان خوزستان از ۴۱۵ ناوگان اتوبوس، یک هزار و ۲۶۴ ناوگان مینی بوس و یک هزار و ۳۹۲ ناوگان سواری برخوردار است.

۲۳ پایانه مسافربری خوزستان در زمینه جابجایی مسافر فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۲ پایانه در اهواز قرار دارند.

خوزستان دارای ۱۸ هزار و ۵۵۸ کیلومتر راه است که ۱۲ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

  • منبع خبر : ایرنا