تشریح ویژه‌بر‌نامه‌های اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی
تشریح ویژه‌بر‌نامه‌های اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی
در آستانه چهل و چهارمین سالگرد گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، برنامه‌ها و اقدامات اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان با رویکرد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه بنادر خوزستان تشریح شد.

به گزارش تارنمای جنوب، با نواخته شدن بوق کشتی‌های مستقر در اسکله‌های مجتمع بندری امام خمینی(ره) همزمان با لحظه‌ی ورود امام راحل به میهن اسلامی و همچنین رژه موتوری و خودرویی، نخستین برنامه‌ها برای گرامیداشت این مناسبت در این مجتمع بزرگ بندری آغاز شد.

تجدید میثاق آحاد کارکنان اداره کل مجتمع بندری امام خمینی(ره) با امام و شهدا با حضور بر مزار شهدای گمنام از برنامه‌های دیگری است که به همین مناسبت در ایام الله دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

برنامه تمامیت ارضی خلیج فارس با همکاری صدا و سیمای مرکز خوزستان و با حضور آحاد کارکنان مجتمع بندری امام خمینی(ره) بر فراز آب‌های نیلگون خلیج فارس از دیگر برنامه‌هایی است که با محوریت نمایش اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

سخنرانی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و برپایی میز خدمت با رویکرد ارائه دستاوردها و اقدامات دولت خدمتگزار در حوزه تجارت دریایی در مراسم نماز جمعه، حضور در ویژه‌برنامه‌های دهه فجر صدا و سیمای مرکز خوزستان با رویکرد تبیین دستاوردها و تهیه ویژه‌برنامه از پروژه‌های ظرفیت‌سازی و سرمایه‌گذاری‌های کلان در حوزه بنادر برای پخش در شبکه جام‌جم ویژه هموطنان خارج از کشور از اهم برنامه‌های این اداره کل با رویکرد جهاد تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی همزمان با ایام الله دهه فجر برگزار می شود.

در ادامه هم چنین نشست‌های خبری ویژه خبرنگاران ملی و استانی با موضوع ارائه دستاوردها و پروژه‌های آماده بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی برگزار می‌شود.

این اداره کل همچنین با توجه به اهمیت اطلاع‌رسانی در فضای مجازی اقدام به ساخت انواع محتوای رسانه‌ای با موضوع ارائه اقدامات جهت بهره‌برداری بیش از ۵۰ هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی بخش دولتی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و انعقاد تفاهم‌نامه‌های سرمایه‌گذاری در اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان که شامل ۲۱ پروژه آماده بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی در ایام دهه فجر است، از مهم‌ترین ویژهبرنامه‌هایی است که همزمان با دهه فجر اجرا و زمینه برای بهره‌مندی از مزایای آن فراهم می‌شود.

همچنین با هدف ارتقاء نشاط و تقویت همدلی و روحیه مشارکتی مسابقات المپیاد ورزشی با حضور کارکنان شاغل در مجتمع بندری امام خمینی(ره) به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.