بانک ها از طرح های اشتغال بانوان حمایت کنند
بانک ها از طرح های اشتغال بانوان حمایت کنند
مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان گفت: طرح های اشتغالزایی بانوان در استان باید مداوم باشد و بانوان برای اینکه بتوانند از نظر تسهیلات بانکی مورد حمایت قرار گیرند باید کارآفرینی ها به سمت و سویی برود که موجب اشتغال بیشتر بانوان شوند.

به گزارش تارنمای جنوب، مریم مراداسکندری پیش از ظهر امروز پنجشنبه در مراسم افتتاحیه کارگاه بسته بندی موادغذایی و خشکبار با نام «عالی انور» که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: این کارگاه که با موسی آن خانم پروانه فرهادی است، با تسهیلاتی که از صندوق کارآفرینی امید دریافت کردند، توانستند آن را راه اندازی کرده و باعث اشتغال ۵ نفر خانم شوند.

مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان افزود: اینگونه طرح ها در خوزستان مداوم باشد و بانوان بتوانند برای اینکه بتوانند از نظر تسهیلات بانکی مورد حمایت قرار گیرند باید کارآفرینی ها به سمت و سویی برود که موجب اشتغال بیشتر بانوان شوند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه درصد بیشتری از جامعه جویای کار را بانوان تحصیل کرده، تشکیل می دهند و این امر بار مالی زیادی را به جامعه تحمیل می کند، اگر زنان بتوانند با اجرای طرح هایی مانند این طرح به اشتغال پایدار دست یابند و دولت نیز با حمایت از این طرح ها و ارائه تسهیلات مناسب، به آنها کمک کند، قطعا تاثیر مثبتی برای جامعه و خانواده ها دارد.

به گزارش تارنمای جنوب کارگاه بسته بندی مواد غذایی و خشکبار با نام “عالی انور” با حمایت صندوق کارآفرینی امید و مبلغ ۳ میلیارد ریال تسهیلات صندوق کارآفرینی باعث ایجاد اشتغال برای پنج نفر از بانوان در اهواز شده است.