آزمایشگاه‌های ۳ گانه دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان افتتاح شدند
آزمایشگاه‌های ۳ گانه دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان افتتاح شدند
رئیس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان از افتتاح ۳ آزمایشگاه تخصصی تولید گیاهان باغی، آزمایشگاه باغبانی عمومی و آزمایشگاه صحرایی در استان خبر داد.

به گزارش تارنمای جنوب، جمال فیاضی در خصوص جزئیات این خبر اظهار کرد: سه آزمایشگاه تخصصی تولید گیاهان باغی، آزمایشگاه باغبانی عمومی و آزمایشگاه صحرایی به بهره برداری رسید.

رئیس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان افزود: این دانشگاه یکی از دانشگاه‌های مهم و باسابقه در حوزه کشاورزی است و در اکثر رشته‌های کشاورزی دانشجو تربیت می‌کند.

رئیس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان ادامه داد: تجهیز و توسعه این دانشگاه در بخش پژوهشی برای کسب مرجعیت علمی در بخش کشاورزی جزو اهداف کلان این دانشگاه است و اعتبارات مناسبی در این زمینه دیده شده است.

وی بیان کرد: با اهداف این سه آزمایشگاه، دانشگاه به یکی از مراجع معتبر آزمایشگاهی در این زمینه تبدیل می‌شود که علاوه بر نیاز دانشگاه می‌تواند به کشاورزی استان نیز کمک کند.

رئیس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان گفت: برای اینکه بتوانیم نیاز صنعت کشاورزی در بخش‌های مختلف را رفع کنیم نیازمند تقویت زیرساخت‌های پژوهشی هستیم.