با تعامل بین بخشی نتیجه یک کار و پروژه نمود بیشتری خواهد داشت
با تعامل بین بخشی نتیجه یک کار و پروژه نمود بیشتری خواهد داشت

رضا امینی شهردار اهواز در دیدار با سردار خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در خصوص فراهم آوردن و توسعه امکانات شهری متناسب با رشد جمعیت و اشتغالزایی عنوان کرد: بی تردید با افزایش جمعیت شهری نیاز به توسعه خدمات شهری امری ناگزیر است. علاوه بر این هرگونه توسعه شهری و ایجاد امکانات رفاهی برای شهروندان […]

رضا امینی شهردار اهواز در دیدار با سردار خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در خصوص فراهم آوردن و توسعه امکانات شهری متناسب با رشد جمعیت و اشتغالزایی عنوان کرد: بی تردید با افزایش جمعیت شهری نیاز به توسعه خدمات شهری امری ناگزیر است. علاوه بر این هرگونه توسعه شهری و ایجاد امکانات رفاهی برای شهروندان نیازمند خدمات دهی و نگهداشت نیز می باشد. این نگهداشت نیز نوعی اشتغالزایی ایجاد می کند و این مسئله علاوه بر رشد و توسعه شهر منافعی نیز برای شهروندان بوجود خواهد آورد.

وی افزود: با ایجاد اشتغال می توان بهره وری را نیز بالا برد و آهنگ رشد شهر نیز سرعت و شتاب بیشتری پیدا می کند.

امینی با ارائه آماری در خصوص حق آلایندگی دریافتی شهرداری و نحوه هزینه کرد آن در پروژه های شهری عنوان کرد: تا کنون از حق آلایندگی دریافتی بخشی صرف تکمیل پروژه میدان دانشگاه، مبلغی صرف تکمیل تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف(چهارشیر)، مقداری صرف ساماندهی حاشیه های شهر و مبلغی نیز صرف آسفالت و همچنین ایجاد و توسعه فضای سبز شده است.

شهردار اهواز با تاکید بر تعامل بین بخشی همه دستگاه‌ها و ارگانها در راستای توسعه کلانشهر اهواز گفت: فرصت خدمت را خداوند به انسان عطا می کند و انسان باید تمام تلاش خود را در جهت جلب رضای پروردگار که همانا در رضایت و خشنودی خلق است، به کار گیرد. لذا ارگانها و نهادهای موجود نیز می توانند با صرف انرژی و تمام امکانات به کمک شهرداری آمده و در راستای توسعه شهر و جلب رضایت شهروندان اقدام نمایند که در آن صورت اثر و نتیجه یک کار و پروژه جلوه و نمود بیشتری پیدا خواهد کرد.