بازدید شهردار اهواز از سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایق ها، بتن، سیمان و ماشین آلات وابسته در تهران
بازدید شهردار اهواز از سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایق ها، بتن، سیمان و ماشین آلات وابسته در تهران

رضا امینی شهردار اهواز ضمن حضور در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایق ها، بتن، سیمان و ماشین آلات وابسته در تهران از غرفه تولیدکنندگان واین صنعت بازدید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز، امینی بازدید از نهمین نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین آلات را به فرصتی برای دیدار با فعالان پروژه […]

رضا امینی شهردار اهواز ضمن حضور در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایق ها، بتن، سیمان و ماشین آلات وابسته در تهران از غرفه تولیدکنندگان واین صنعت بازدید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز، امینی بازدید از نهمین نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین آلات را به فرصتی برای دیدار با فعالان پروژه های راهسازی و گفتگو پیرامون مسائل مختلف عمرانی عنوان کرد.

وی در این دیدار ضمن بازدید از دو شرکت تخصصی ماشین آلات راهسازی و بازیافت از خرید دو دستگاه بازیافت در راستای کاهش هزینه های نگهداشت شهر در آینده نزدیک خبر داد.
امینی برگزاری سیزدهمین همایش و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین آلات را با هدف گردهمایی و تبادل نظر متخصصان، متولیان و نخبگان صنعت قیر و آسفالت کشور با موضوع چالش‌های اصلی این صنعت و ارائه راهکارهای اجرایی عنوان کرد.

گفتنی است در این بازدید حجت الاسلام موسی پور قائم مقام شهردار، شمس معاون خدمات شهری، پرویز حسینی معاون فنی عمرانی، سعیدی مدیرعامل سازمان عمران و آخوند شوشتری رییس سازمان خدمات موتوری شهردار را همراهی کردند.