۱۰ هزار بسته تحصیلی و نوشت‌افزار به دانش‌آموزان نیازمند مناطق محروم خوزستان اهدا شد
۱۰ هزار بسته تحصیلی و نوشت‌افزار به دانش‌آموزان نیازمند مناطق محروم خوزستان اهدا شد
با مشارکت شرکت نفت و گاز اروندان ، 10 هزار بسته تحصیلی میان دانش ‌آموزان تحت حمایت ساکن مناطق محروم هم‌جوار شرکت نفت و گاز خوزستان توزیع شد.

به گزارش تارنمای جنوب، جمال شیبه در آئین اهدای بسته‌های تحصیلی ویژه دانش آموزان نیازمند ساکن مناطق نفت‌خیز خوزستان که در هویزه برگزار شد، بیان کرد: با مشارکت شرکت نفت و گاز اروندان ، ۱۰ هزار بسته تحصیلی میان دانش ‌آموزان تحت حمایت ساکن مناطق محروم هم‌جوار شرکت نفت و گاز خوزستان توزیع شد.

وی با بیان اینکه کمک به تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند از جمله اهداف مهم نهاد کمیته امداد است، گفت: کمیته امداد خوزستان افتخار خدمت به ۴۵ هزار دانش‌آموز را دارد که در زمینه تأمین مشاوره تحصیلی آموزشی، فرهنگی و تأمین بسته‌های حمایتی شامل نوشت‌افزار، کیف، کفش و پوشاک و… برای دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت اقدام می‌کند.

شیبه، هدف پویش را تلاش در راستای انجام طرح‌های آموزشی برای کاهش مشکلات و محرومیت‌های تحصیلی و ارتقاء سطح کیفی آموزش دانش آموزان نیازمند دانست و افزود: همکاری لازم برای برگزاری کلاس‌های تقویتی برای دانش آموزان پشت‌کنکوری تحت حمایت در مناطق محروم در محدوده نفت با همکاری آموزش و پرورش انجام می شود.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان بر هم افزایی دستگاه‌های اجرایی در توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر بین دانش آموزان نیازمند تأکید کرد و گفت: شرکت‌ها و صنایع در کنار خیران و نیکوکاران حقیقی در کمک‌رسانی به جامعه هدف کمیته امداد خوزستان همکاری می‌کنند و برای رفع فقر ضروری است که همه دستگاه‌ها در کنار یکدیگر نسبت به اعطای کمک به محرومان اقدام کنند.

«عبدالله عذاری اهوازی» مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گفت: در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی نفت ایران و برای حمایت و توانمندسازی دانش‌آموزان بومی و محروم مناطق نفت و گاز خیز کشور و ایجاد توسعه پایدار، با هدف رفع بخشی از آلام و مشکلات آموزشی دانش‌آموزان محروم تحت حمایت کمیته امداد شهرهای نفت و گازخیز کشور، در این پویش شرکت نفت ۱۰ هزار بسته آموزشی و نوشت‌افزار تولید داخل به دانش‌آموزان مناطق محروم خوزستان اهدا می‌کند.