ارتقای سطح دانش در پروژه ها مدنظر باشد/ زمان اجرای پروژه ها حیاتی است
ارتقای سطح دانش در پروژه ها مدنظر باشد/ زمان اجرای پروژه ها حیاتی است
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با تاکید بر اینکه زمان اجرای پروژه ها حیاتی است، گفت: در بحث پروژه ها باید ارتقای سطح دانش مدنظر باشد و پروژه های پژوهشی و فناور می تواند در این راستا گره گشا باشند.

به گزارش تارنمای جنوب، علیرضا دانشی در بازدید از پالایشگاه گاز بید بلند خلیج فارس بیان کرد: پروژه های جمع آوری گازهای مشعل با مشارکت پالایشگاه گاز بید بلند خلیج فارس در حال اجراست که در مجموع بیش از ۶۰۰ میلیون فوت مکعب گاز در سطح مناطق نفت خیز جنوب در برنامه جمع آوری است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب عنوان کرد: زمان اجرای پروژه ها برای ما حیاتی است و انتظار این است که شاهد اجرای بهنگام  از این  پروژه‌ها باشیم.

وی افزود: شرایط و نیازهای کشور ایجاب می کند که با هم افزایی و تعامل در پیشبرد و تسریع پروژه ها پیشگام باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: برای تکمیل ظرفیت گاز بید بلند خلیج فارس می توان پروژه های جدیدی را تعریف کرد و مناطق نفت‌خیز جنوب نیز متعهد است تا گاز مورد نیاز را تامین کند.

دانشی با اشاره به اینکه ما همه سرباز ولایت هستیم و باید برای سربلندی میهن تلاش کنیم، افزود: در بحث پروژه ها باید ارتقای سطح دانش مدنظر باشد و پروژه های پژوهشی و فناور می تواند در این راستا گره گشا باشند .

وی با اشاره بر لزوم اجرای مسئولیت های اجتماعی گفت : وظیفه ما کمک به مناطق پیرامون تاسیسات است و از طریق ارائه خدمات به این مناطق امنیت تولید  نیز ارتقا خواهد یافت.

مدیرعامل پالایشگاه گاز بید بلند خلیج فارس در این بازدید بیان کرد: پروژه جمع آوری گاز های مشعل در نوع خودش اولین تجربه مشارکت میان بالادست و پائین دست صنعت نفت است که در آن شاهد تعامل موثر میان بخش دولتی و خصوصی هستیم.

محمود امین نژاد ضمن قدردانی از افزایش تعاملات و ارتباطات مستمر در یکسال اخیر با مناطق نفت‌خیز جنوب در پیشرفت پروژه های نم زدایی و جمع آوری گاز های مشعل به عدد ۸۷ درصد اشاره کرد و گفت: در پروژه های مربوط به پیش تراکم ها در مرحله پیش راه اندازی هستیم و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از این پروژه ها باشیم.