۶۵هزار فقره تسهیلات به نیازمندان خوزستانی پرداخت شد
۶۵هزار فقره تسهیلات به نیازمندان خوزستانی پرداخت شد
مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خوزستان گفت: برای توانمند سازی نیازمندان و مددجویان خوزستانی بیش از ۶۵هزار فقره تسهیلات درقالب قرض الحسنه پرداخت شده است.

به گزارش تارنمای جنوب، جمشید هاشمی فرد در خصوص جزئیات خبر اظهار کرد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در سال ۹۵ توسط کمیته امداد برای عمل به سنت نیکوی قرض‌الحسنه و توانمندسازی نیازمندان تاسیس شده که صندوق امداد ولایت شعبه خوزستان از سال تاسیس تا کنون اقدام به پرداخت ۶۵ هزار فقره تسهیلات در زمینه های گوناگون کرده است.

وی با اشاره به نقش موثر همکاری خیران سازمان ها با صندوق امداد ولایت برای خدمت رسانی بهتر به نیازمندان افزود : نشست مشترک هیئت مدیره موسسه خیریه امام علی (ع) غدیر اروند و صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خوزستان برای هم افزایی و تعامل بهتر برگزار شد.

هاشمی فرد تصریح کرد: در این نشست توافق شد که موسسه خیریه امام علی (ع) غدیر اروند مبلغ ۵ میلیارد ریال را از محل کمک های خیران و صندوق امداد ولایت به همین مبلغ از محل اعتبارات خود برای پرداخت وام قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان برای حل مشکل مسکن ، اشتغال ، جهیزیه و… تخصیص کند.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خوزستان افزود: تسهیلات در قالب کارگشایی ودیعه مسکن ، طرح های اشتغال وخودکفایی ، به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد توسط صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان خوزستان پرداخت شده است .

وی تاکید کرد: صندوق آمادگی دارد تا نسبت به جذب سپرده خیران نیکوکار، مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه در راستای پرداخت وام قرض‌الحسنه به نیازمندان با همه افراد اهل خیر و سازمان ها همکاری و هم افزایی ایجاد کند.

هاشمی فرد گفت: از مردم نیکوکار خوزستان درخواست می شود با افتتاح حساب و سپرده‌گذاری در این صندوق، ضمن ترویج سنت قرض‌الحسنه به نیازمندان و محرومان جامعه کمک و آن‌ها را در رفع نیازهایشان یاری کنند.