نرخ سرویس مدارس در اهواز اعلام شد
نرخ سرویس مدارس در اهواز اعلام شد
مدیرعامل تاکسیرانی اهواز نرخ سرویس مدارس در این شهر را در سه گروه سواری، ون و مینی‌بوس اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارنمای جنوب، امیر صفی خانی درخصوص نرخ سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید در سطح شهرستان اهواز اظهار کرد: نرخنامه حمل و نقل دانش آموزی براساس آئین نامه و دستورالعملی که از سوی وزیر کشور ابلاغ شده است، براساس ماده ۳ و کارگروه ماده ۱۸، متشکل از آموزش و پرورش، فرمانداری و نماینده شورای انجمن اولیا و مربیان، پیشنهاد داده شده و در شورای اسلامی شهر تصویب می‌شود.

وی افزود: مراحل کامل نرخ سرویس مدارس انجام شده و سپس در شورای اسلامی شهر اهواز به تصویب رسیده است.

مدیرعامل تاکسیرانی اهواز گفت: در روز‌های اخیر در مدارسی که پوشش بیشتری داشتند، نصب و اطلاع رسانی نرخنامه انجام شد، ضمن اینکه مقرر است نرخ نهایی در اختیار همه مدارس قرار گیرد.

وی ادامه داد: نرخنامه سرویس مدارس در سه گروه سواری، ون و مینی بوس تقسیم بندی شدند که سواری در مسافت صفر تا سه کیلومتر ۳۱۱ هزار و ۳۷۵ هزار تومان، سه تا ۶ کیلومتر ۳۸۱ هزار و ۸۷۵ تومان، ۶ تا ۹ کیلومتر ۴۸۷ هزار و ۶۲۵ تومان، ۹ تا ۱۲ کیلومتر ۵۵۸ هزار و ۱۲۵ هزار تومان، ۱۲ تا ۱۵ کیومتر ۶۵۷ هزار تومان و بیش از ۱۵ کیلومتر ۷۶۳ هزار و ۷۵۰ تومان تعیین شده است.

صفی خانی تصریح کرد: براساس مسافت‌های اعلام شده، کرایه ون به ترتیب ۲۴۰ هزار و ۸۷۵ تومان، ۲۶۴ هزار و ۳۷۵ تومان، ۲۹۹ هزار و ۶۲۵ تومان، ۳۵۲ هزار و ۵۰۰ و ۳۸۷ هزار و ۷۵۰ تومان تصویب و اعلام شده است.

وی، کرایه مینی بوس و اتوبوس به ترتیب مسافت را ۲۳۵ هزار تومان، ۲۵۰ هزار و ۶۲۵ تومان، ۲۸۲ هزار تومان، ۳۲۳ هزار و ۱۲۵ و ۳۵۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: از اولیا و دانش آموزان درخواست می‌شود حتما مبلغ نرخنامه را به حساب مدیران مدارس واریز کنند.

  • منبع خبر : فارس