ساخت و بازسازی مدرسه در روستای محروم اندیکا
ساخت و بازسازی مدرسه در روستای محروم اندیکا

ساخت و بازسازی مدرسه توسط قرارگاه جهادی حاج احمد متوسلیان در روستای محروم اندیکا انجام شد.

مهندسی حاج احمد متوسلیان که از وقوع زلزله شهرستان اندیکا تاکنون در این منطقه حضور دارند در تازه‌ترین اقدام جهادی خود اقدام به ساخت و بازسازی یک مدرسه ۲ کلاسه با مشارکت یک گروه جهادی از نیروگاه رامین اهواز در روستای محروم کرکران از توابع شهرستان اندیکا نمودند.

این قرارگاه توسط سردار کهنه کار سپاه پاسداران حاج سعید قاسمی مدیریت می‌شود از روز‌های آغازین وقوع زلزله در مناطق محروم شهرستان اندیکا بصورت مستمر و شبانه روزی در حال فعالیت و خدمت رسانی به مردم منطقه هستند و تاکنون موفق به ساخت و بازسازی چندین خانه و مدرسه در این مناطق محروم شدند.

بازسازی و ساخت مدرسه در روستای محروم و دورافتاده کرکران که فاقد امکانات اولیه از جمله آب، برق، گاز و‌جاده مناسب است از اقدامات اخیر و شاخص قرارگاه جهادی -مهندسی حاج احمد متوسلیان است.

گروه جهادی نیروگاه رامین اهواز نیز با تکیه بر همت و پشتکار تعدادی از جوانان مخلص و بی ادعا و با هزینه‌های شخصی خود و سایر خیرین نقش پررنگی بویژه در بخش‌های فنی- خدماتی و عمرانی این مدرسه ایفا نموده و هم اکنون نیز پیگیری‌هایی برای نامگذاری یکی از شهدای مدافع حرم برای این مدرسه صورت گرفته است.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان