منطقه آزاد اروند، به سمت توسعه
منطقه آزاد اروند، به سمت توسعه

خبر امیدوار کننده ای بود، حضور یک مدیر برجسته کشوری بر مسند مدیریت منطقه آزاد اروند که همیشه خلا بودن یک شخصیت کشوری و بومی را با سابقه وزارت به عنوان نفر اول این مجموعه احساس می کرد. مهندس اسکندری موسس جهاد سازندگی خوزستان، برای مردم استان شخصیتی شناخته شده است که اثار خدمات وی […]

خبر امیدوار کننده ای بود، حضور یک مدیر برجسته کشوری بر مسند مدیریت منطقه آزاد اروند که همیشه خلا بودن یک شخصیت کشوری و بومی را با سابقه وزارت به عنوان نفر اول این مجموعه احساس می کرد.

مهندس اسکندری موسس جهاد سازندگی خوزستان، برای مردم استان شخصیتی شناخته شده است که اثار خدمات وی در ادوار مختلف مدیریتی اش به خصوص در دوره وزارت جهاد کشاورزی در استان خود به وضوح دیده می شود.
مدیرعامل جدید منطقه آزاد اروند مردم خودکفایی کشاورزی ایران است که توانست در دوره مدیریتش ایران را در گندم به خودکفایی برساند و به گواهی اسناد رکورد صادرات گندم را بشکند و به عنوان موفق ترین وزیر جهاد کشاورزی معرفی گردد.

آثار خدمات و موفقیت های ایشان به این حوزه محدود نمی شود، بلکه از زمان حضورش در راس سازمان اقتصادی کوثر شاهد تحولی در این سازمان بزرگ اقتصادی بوده ایم که توانست در این سالها سازمان ورشکسته کوثر را به بیش از هزار میلیارد تومان سوددهی برساند که این گزارش به تایید موسسه حسابرسی مفید راهبردفتر مقام معظم رهبری رسیده است.

جنبه بسیار مهم بعدی از شخصیت اسکندری پاکدستی و فسادستیزی اوست که بر هیچکس پوشیده نیست و در شرایط موجود منطقه آزاد اروند که دیگر همه جا نقل مجالس شده است باز هم ضرورت حضور چنین شخصیتی را بیش از پیش تایید می نماید.

با این همه، حضور مهندس اسکندری می تواند این منطقه حساس و جا مانده از توسعه را به سوی جایگاهی که درخور و شایسته مردم استان خوزستان است رسانده و سالهای تلخ افول برخواسته از بی تدبیری مدیریتی حاکم بر آن را پایان بخشد و با ورود سرمایه گذاران داخلی و خارجی به منطقه جهشی بزرگ در آبادانی آبادان و خرمشهر و خوزستان به نمایش گذارد.