افزایش نگرانی‌ها برای زلزله زدگان اندیکا با سردتر شدن هوا
افزایش نگرانی‌ها برای زلزله زدگان اندیکا با سردتر شدن هوا

با سردتر شدن هوا در مناطق شمالی خوزستان نگرانی‌ها برای زلزله زدگان اندیکا افزایش یافته است . به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به فعالیت قرارگاه مرکزی مناطق زلزله زده اندیکا با هدف ساماندهی، یکپارچه‌سازی، تسریع در امدادرسانی گفت : مصوبات این قرارگاه در حکم مصوبات ستاد مدیریت […]

با سردتر شدن هوا در مناطق شمالی خوزستان نگرانی‌ها برای زلزله زدگان اندیکا افزایش یافته است .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به فعالیت قرارگاه مرکزی مناطق زلزله زده اندیکا با هدف ساماندهی، یکپارچه‌سازی، تسریع در امدادرسانی گفت : مصوبات این قرارگاه در حکم مصوبات ستاد مدیریت بحران خوزستان است و تمام دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای مصوبات آن هستند.

عبیات با اشاره به اینکه مهمترین دغدغه موجود در این منطقه، بازسازی منازل و امکان اسکان مجدد خانواده‌ها است افزود: زمین لرزه‌های اخیر، دو حوزه اندیکا و ایذه را تحت شعاع خود قرار داد که در حوزه اندیکا، خسارت‌ها نسبتا بیشتر بوده است.

رییس جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: این نهاد با تسهیل‌گری، زمینه حضور گروه‌های جهادی و مجموعه‌های دیگر و هدایت خیرین را برای انسجام و هماهنگی بیشتر در قالب قرارگاهی که تحت عنوان قرارگاه شهید حسین‌پور شکل گرفته است، انجام می‌دهد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: ارزیابی میزان خسارت‌های دامداران در مناطق زلزله زده شهرستان اندیکا انجام شده است، خسارت دامداران پرداخت می‌شود و در حال پیگیری برای اعطای تسهیلات به این افراد هستیم.