استقبال پرشور از تنیسور طلایی نیشکر در فرودگاه اهواز
استقبال پرشور از تنیسور طلایی نیشکر در فرودگاه اهواز

دارنده مدال طلای رقابت‌های تنیس روی میز مسابقات کارگری جهان، امروز دوشنبه در میان حضور پرشور خانواده بزرگ توسعه نیشکر وارد اهواز شد. به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در مراسم استقبال از جمال فتاحی در فرودگاه بین‌المللی اهواز، جمعی از مدیران و پرسنل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و مسئولین […]

دارنده مدال طلای رقابت‌های تنیس روی میز مسابقات کارگری جهان، امروز دوشنبه در میان حضور پرشور خانواده بزرگ توسعه نیشکر وارد اهواز شد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در مراسم استقبال از جمال فتاحی در فرودگاه بین‌المللی اهواز، جمعی از مدیران و پرسنل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و مسئولین استانی با اهدای دسته گل از این تنیسور طلایی نیشکر قدردانی کردند.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان، رییس هیات ورزش کارگری استان، معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل تعاون خوزستان و … از جمله مسئولین استانی بودند که از قهرمانان ورزشی خوزستان در مسابقات کارگری جهان استقبال و تقدیر نمودند.

این ورزشکار خوزستانی در ابتدای ورودش به اهواز از حمایت‌های مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در هموار کردن مسیر این موفقیت قدردانی کرد.

فتاحی برافراشته کردن پرچم نیشکر در کنار پرچم ایران اسلامی را افتخاری برای خود برشمرد و از اینکه توانسته با قهرمانی در این رقابت ها، شادی بخش خانواده بزرگ نیشکر شود، ابزار خوشحالی کرد.

این ورزشکار نیشکری همراه با تیم ملی تنیس روی میز ایران با عملکردی قابل تحسین با شکست تیم آلمان در فینال رقابت‌ها، نشان طلای رده سنی زیر ۴۰ را به دست آورد و توانست برای سه دوره متوالی طلای رقابت های جهانی تنیس روی میز را از آن خود نماید.