والیبالیست ها در انتظار لغو انتخابات هیات والیبال استان   
والیبالیست ها در انتظار لغو انتخابات هیات والیبال استان   

با وجود اینکه دو روز تا انتخابات مجمع هیات والیبال استان باقی مانده و اعتراضاتی نیز به شکل رسمی به نحوه تشکیل این مجمع از طرف یکی از کاندیداها وارد شده، اما تاکنون شاهد هیچگونه واکنشی از سوی اداره کل ورزش و جوانان نبوده ایم. به طوریکه از ابتدای اعتراضات تاکنون هیچگونه تکذیبی از آنها […]

با وجود اینکه دو روز تا انتخابات مجمع هیات والیبال استان باقی مانده و اعتراضاتی نیز به شکل رسمی به نحوه تشکیل این مجمع از طرف یکی از کاندیداها وارد شده، اما تاکنون شاهد هیچگونه واکنشی از سوی اداره کل ورزش و جوانان نبوده ایم.

به طوریکه از ابتدای اعتراضات تاکنون هیچگونه تکذیبی از آنها صورت نگرفته و البته تاییدی هم بر وارد بودن اعتراضات نداشته اند.
بنابر شنیده ها عدم تطابق برخی نفرات انتخاب شده با آیین نامه انتخابات، در مراجع بالاتر از اداره کل ورزش و جوانان خوزستان محرز شده است و به نظر نمی رسد اداره کل ورزش تصمیم داشته باشد با برگزاری این انتخابات در موعد مقرر خود را در مواجهه با مراجع بالادستی قرار دهد؛ بویژه اینکه با روی کار آمدن دولت جدید، اغلب مدیران و معاونین محتاطانه تر عمل کرده تا کوچکترین خطا و نادیده گرفتن قوانین، آینده سیاسی آنها را با چالش همراه نکند. بنابراین باید منتظر ماند تا روشن شود اداره کل ورزش و جوانان استان، تا یک روز مانده به انتخابات مجمع هیات والیبال چه تصمیمی خواهد گرفت؟