برخی روستا‌های شادگان فاقد آنتن دهی مخابراتی مناسب هستند
برخی روستا‌های شادگان فاقد آنتن دهی مخابراتی مناسب هستند

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: برخی روستاهای مسیر دهستان «بوزی» بطرف «گرگر» این شهرستان فاقد آنتن دهی مخابراتی مناسب هستند. امید صبری پور امروز در بازدید از روستای «قرگانه» این شهرستان، با اشاره به اختلال موجود در شبکه تلفن همراه برخی از روستا‌های قرگانه، قطرانی، دیمه یعقوب از توابع دهستان بوزی این شهرستان در گفت‌وگو با […]

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: برخی روستاهای مسیر دهستان «بوزی» بطرف «گرگر» این شهرستان فاقد آنتن دهی مخابراتی مناسب هستند.

امید صبری پور امروز در بازدید از روستای «قرگانه» این شهرستان، با اشاره به اختلال موجود در شبکه تلفن همراه برخی از روستا‌های قرگانه، قطرانی، دیمه یعقوب از توابع دهستان بوزی این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: آنتن دهی تلفن همراه در مناطق روستایی این شهرستان ضعیف است.

او افزود: مشکل مخابرات و آنتن دهی ضعیف تلفن همراه در این روستا‌ها بسیار جدی و مشهود است و ضعف‌های اساسی در این مورد وجود دارد.

سرپرست فرمانداری شادگان اظهار کرد: رفع مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در این روستا‌ها و برخورداری بیشتر روستاییان از اینترنت در حوزه مخابرات از جمله مطالبه جدی مردم است.

صبری پور در پایان گفت: تسریع در رفع مسائل و مشکلات مربوط به برخی از روستا‌های دهستان بوزی شهرستان شادگان در خصوص آنتن دهی تلفن همراه توسط مسئولان این حوزه ضرورت دارد.