بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال به خسارت کشاورزان خوزستان اضافه شد/افزایش اعتبارات تنش آبی خوزستان
بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال به خسارت کشاورزان خوزستان اضافه شد/افزایش اعتبارات تنش آبی خوزستان

سلیمانی دشتکی گفت: ۱۱هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال به باقیمانده خسارت کشاورزان خوزستان اضافه شده است. به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در خصوص آخرین وضعیت تخصیص اعتبار یک هزار و ۱۵۰ میلیارد تومانی ویژه تنش‌ آبی در خوزستان گفت: علاوه بر این اعتبار تخصیص داده شده، ۵۱ میلیارد تومان دیگر برای باقی […]

سلیمانی دشتکی گفت: ۱۱هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال به باقیمانده خسارت کشاورزان خوزستان اضافه شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در خصوص آخرین وضعیت تخصیص اعتبار یک هزار و ۱۵۰ میلیارد تومانی ویژه تنش‌ آبی در خوزستان گفت: علاوه بر این اعتبار تخصیص داده شده، ۵۱ میلیارد تومان دیگر برای باقی مانده خسارات کشاورزان اضافه شد که در مجموع حدود یک هزار و ۲۰۶ میلیارد تومان شد که از این مبلغ تاکنون ۶۹۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

او با بیان اینکه برای سد مارد و چوئبده حدود ۴۰۰ میلیارد تومان اختصاص داده شد. همچنین برای تنش آبی حدود ۴۰۰ میلیارد تومان داده شد، افزود:  خسارت کشاورزان به مبلغ ۲۳۰ میلیارد تومان به خود کشاورزان به صورت کامل و صد درصد پرداخت شد و به دنبال ۵۱ میلیارد تومان باقی‌مانده که جدیداً تصویب شده، هستیم.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: همچنین ۷۰ میلیارد تومان ابلاغ شد که ۵۰ درصد آن برای عرصه‌های منابع طبیعی و مبارزه با آفات جنگل‌ها بوده و ۳۵ میلیارد تومان نیز برای خسارت دام‌ها، خرید علوفه و حوضچه‌های دام‌ها است.