اتهام کم کاری و ضعف فنی به پیمانکار مترو اهواز براى تبرئه کاستى‌هاى تامین مالى پروژه است
اتهام کم کاری و ضعف فنی به پیمانکار مترو اهواز براى تبرئه کاستى‌هاى تامین مالى پروژه است

رئیس هیئت مدیره شرکت کیسون اتهام کم کاری و ضعف فنی به پیمانکار مترو اهواز را براى تبرئه کاستى‌هاى تامین مالى پروژه دانست و گفت: تاکنون فقط نیمی از مطالبات پیمانکار پرداخت شده و‌ مابقی آن مطالبات همچنان در انتظار رسیدگی است.

محمدرضا انصاری امروز شنبه در گفتگو با تارنمای جنوب ضمن اشاره به ورود نمایندگان خوزستان به پروژه قطار شهری اهواز گفت: توجه نمایندگان مجلس به این پروژه جای خوشحالی و امیدواری دارد و به هیچ عنوان مهم نیست که در اولین برخورد با این مسئله به چه نتیجه‌ای می‌‌رسند.

وی با بیان اینکه بودجه پروژه قطار شهری اهواز در مقایسه با دیگر شهرهای کشور مبلغ بسیار ناچیزی است اظهار کرد: اگر تامین مالی این پروژه به همین منوال ادامه پیدا کند بی گمان ساخت آن چند صد سال طول خواهد کشید.

رئیس هیئت مدیره شرکت کیسون بیان کرد: پرونده مطالبات پیمانکار پروژه قطار شهری اهواز یک سال است که بدون نتیجه گیری در شوراى عالى فنى مطرح است و پیمانکار آن طی این مدت مقادیر سنگینى را برای جلوگیری از توقف پروژه تامین کرده است.

انصاری اتهام کم کاری و ضعف فنی به پیمانکار مترو اهواز را حربه‌ای براى تبرئه کاستى هاى تامین مالى پروژه دانست و گفت: تاکنون فقط نیمی از مطالبات پیمانکار پرداخت شده و‌ مابقی آن همچنان در انتظار رسیدگی است.

وی عنوان کرد: کیسون به عنوان بزرگترین پیمانکار کشور به تعهد، زمان بندى و کیفیت در ایران و جهان شهرت دارد و این شرکت بارها به صورت کتبى و شفاهى اعلام آمادگى کرده که می‌تواند با ارزانترین قیمت و در اسرع وقت کار پروژه قطار شهری اهواز را به سرانجام برساند.

رئیس هیئت مدیره شرکت کیسون ادامه داد: شهردارى اهواز باید به جاى فرافکنى و کتمان واقعیت، تامین مالى لازم را مانند سایر شهرها پى گیرى کند و از توان املاک خود هم بهره گیرى کند تا هرچه سریعتر این پروژه به پایان برسد.

انصاری در پایان یادآوری کرد: سعى در تعویض پیمانکار و جایگزینى دیگرى به جاى او زمان و هزینه پروژه را چند برابر میکند و اگرچه ممکن است با دادن اطلاعات نادرست به مردم شریف، موقتاً رضایت آنها جلب شود ولى بالاخره آنهاهم بزودى کارهاى غلط را زیر سوال خواهند برد.