نشست سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با معتمدین و بزرگان اقوام استان خوزستان
نشست سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با معتمدین و بزرگان اقوام استان خوزستان

به گزارش تارنمای جنوب و به نقل از «سایت شهرنوشت» نشست صمیمانه دکتر فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با جمعی از معتمدین و بزرگان اقوام استان خوزستان با حضور حجه الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز ،دکتر خدادادی رئیس سازمان هلال احمر خوزستان و دکتر داودی […]

به گزارش تارنمای جنوب و به نقل از «سایت شهرنوشت» نشست صمیمانه دکتر فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با جمعی از معتمدین و بزرگان اقوام استان خوزستان با حضور حجه الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز ،دکتر خدادادی رئیس سازمان هلال احمر خوزستان و دکتر داودی رئیس سازمانهای مردم نهاد استان خوزستان و اعضای هئیت مدیره جمعیت معتمدین صلح و سازش خوزستان(ذات البین) در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.

اعلام آمادگی سران و بزرگان اقوام استان و هیات مدیره جمعیت صلح و سازش خوزستان در راستای همکاری همه جانبه با مجموعه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز جهت مقابله با کروناویروس از اهداف این نشست بشمار می رود.

در بخش دیگری از این نشست؛
سیروس داودی ، رئیس سازمانهای مردم نهاد ضمن تاکید بر آمادگی کامل نمایندگان سازمانهای مردم نهاد جهت همکاری و مشارکت بین بخشی با واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، به فعالیتهای خودجوش و با بهره گیری از بضاعت مالی و معنوی با کمک خیرین در نبرد با کرونا اشاره کرد .

در ادامه نشست ؛ دکتر بهمن سهرابی جانشین جمعیت صلح و سازش استان خوزستان اظهار داشت : این جمعیت از ابتدای به وجود آمدن بحران ویروس کووید ۱۹ در تمامی امور فعال شده و کلیه اقوام استان را به رعایت پُرتُکل های بهداشتی و کلیه مواردی که از سوی ستاد مبارزه با کرونا اعلام می شد ،دعوت کرده ایم .

سهرابی افزود : آمادگی خود را اعلام می داریم و تا رسیدن به شرایط عادی و از بین رفتن کامل بحران کرونا در کنار مسئولین مربوطه خواهیم بود.

سردار موسی نجف پور شهنی؛ دبیر جمعیت صلح و سازش خوزستان نیز ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های دکتر ابول نژاد و کلیه عوامل و پرسنل بهداشتی استان که در خط مقدم مبارزه با کرونا ویروس در حال خدمت و جانفشانی هستند ، گفت : شما به عنوان مسئولین در ستاد مبارزه با کرونا ثابت قدم تر از قبل در این جهاد و ایثار شرکت کنید و ما به عنوان معتمدین جامعه و اقوام خوزستان تمام سعی خود را در انجام کارهای سازنده مربوط به بحران، خصوصاً در بحث پیشگیری از شیوع کرونا ویروس اقدامات موثری انجام خواهیم داد.

در ادمه نشست نیز دکتر خدادادی رئیس سازمان هلال احمر استان نیز به ارائه آمار و اقدامات انجام شده از ابتدای اپیدمی ویروس کووید ۱۹ توسط سازمان هلال احمر خوزستان پرداختند .