مسئول جبهه جهادی صابرین در مورد اقدامات این گروه جهادی در زمینه مبارزه با ویروس کرونا گفتگویی را با پایگاه خبری تارنمای جنوب انجام داد.

اسماعیل قدیریان در این گفتگو عنوان کرد: جبهه جهادی صابرین از سال ۸۸ فعالیت‌های جهادی خیریه، فرهنگی و عُمرانی خود را در روستاهای اطراف دزفول، اندیمشک، پلدختر، شوش و غیره آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه جبهه جهادی صابرین در سیل فروردین سالجاری در پُلدختر، شوش اندیمشک و اهواز بصورت شبانه‌روزی فعالیت داشته است اظهار کرد: این گروه جهادی همچنین از ابتدای شروع انتشار ویروس کرونا در قالب قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا ( قرارگاه شهید محمد کیهانی) در سطح شهرستان اندیمشک بخصوص در مناطق محروم پای کار است.

مسئول جبهه جهادی صابرین تصریح کرد: ما در حال حاضر در سه زمینه گندزدایی و ضِدعفونی معابر، بازارها، مساجد و اماکن مذهبی و مراکز عمومی، آموزش و تولید مُحتوای پیشگیری از ابتلای به ویروس کرونا و تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و سلامت فعالیت داریم.

قدیریان در پایان یادآور شد: جبهه جهادی صابرین اولین گروهی است که برای همکاری در بیمارستانها و حتی غسالخانه‌ها اعلام آمادگی کرده است.