فرمانده انتظامی استان از کشف 136 کیلوگرم ترياك طي 24 ساعت گذشته در خوزستان خبر داد.

به گزارش تارنمای جنوب سردار “حیدر عباس زاده” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح برخورد قاطعانه با عناصر اصلی تهیه و توزیع موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با کار اطلاعاتی از 2 محموله مواد مخدر آگاه شدند.

اين مقام ارشد انتظامي تصريح كرد: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری عوامل انتظامی شهرستان هندیجان یک دستگاه وانت را شناسايي و طی عملياتی آن را متوقف كردند که در بازرسي از خودرو توقیفی 60 كيلو مواد مخدر از نوع ترياك بالفافه كشف و در اين رابطه یک قاچاقچي دستگير شد.

عباس زاده افزود: همچنین در ادامه اين طرح ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان با كار اطلاعاتی یک دستگاه كاميون حامل مواد مخدر را درشهرستان اهواز شناسایی و طی عملیاتی آن را متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی 76 کیلوگرم موادمخدر از نوع ترياك با لفافه را کشف و در این رابطه یک قاچاقچی موادمخدر دستگیر و يك دستگاه کامیون توقيف شد.

فرمانده انتظامي استان با بيان اينكه در مجموع اين 2 عمليات 136 کيلوگرم موادمخدر از نوع ترياك كشف شد، خاطر نشان كرد: در اين رابطه 2 دستگاه خودرو توقيف و 2 قاچاقچي مواد مخدر نيز دستگير که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.