تارنمای جنوب – داریوش بهارلویی نگاهی به رسانه های خبری و مجازی دشمن و برخی بی بصیرتی‌ها پس از ترور ناجوانمردانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بیانگر هدف برنامه‌ریزی شده‌ دشمن برای ایجاد نوعی تشکیک در اهداف این سردار بزرگ و موجه نشان دادن چنین عمل ددمنشانه‌‌ای است. سردار سلیمانی، شخصیت بی بدیلی بود که […]

تارنمای جنوب – داریوش بهارلویی

نگاهی به رسانه های خبری و مجازی دشمن و برخی بی بصیرتی‌ها پس از ترور ناجوانمردانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بیانگر هدف برنامه‌ریزی شده‌ دشمن برای ایجاد نوعی تشکیک در اهداف این سردار بزرگ و موجه نشان دادن چنین عمل ددمنشانه‌‌ای است.

سردار سلیمانی، شخصیت بی بدیلی بود که نه تنها بودنش بلکه رفتنش نیز خیر بود. حضورش مایه اقتدار، عزت و آرامش بود و در رفتن تلخش نیز وفاق و آشتی ملت دیده شد. وفاق و آشتی ملتی که دشمنان سردار سلیمانی می‌خواستند با تفرقه‌افکنی آن را کمرنگ کنند.

اینروزها اگر چه همگی خواهان انتقام سخت او هستیم اما باید یادمان باشد جنس همه انتقام ها برخورد فیزیکی نیست. زیرا سپاه سرافراز و ارتش مقتدر ما – همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند و شورای امنیت ملی کشور نیز گفته است – این انتقام در زمان و مکانی مناسب بدون شک اتفاق خواهد افتاد.

لذا اکنون وظیفه سنگینی که پس از خاکسپاری این ستاره فروزان ولایتمداری و اقتدار بر دوش همگی ما قرار دارد همانا حفظ وحدت جامعه و روشنگری در برابر نیات پلید ارتش خبری دشمن است که براین اساس ما باید ضمن تبیین و روشنگری در زمینه اهداف والای شهید سلیمانی، شبهات را نیز از ساحت مقدس این شهید والامقام دور کنیم.

زیرا این رسانه‌های روباه صفت با هدف قرار دادن نسل جوان و قشر آسیب‌پذیر جامعه می‌خواهند حقایق را به صورت وارونه به آنها تزریق کرده و بذر دلسردی نسبت به رهبری و‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی را در دلهای آنها بکارند.

البته ناگفته پیداست که در این بین، عملکرد ضعیف برخی مسئولین و بی کفایتی آنها بویژه در عرصه های اقتصادی را نیز نباید نادیده گرفت. عملکرد ضعیفی که به علت وارد آوردن فشارهای اقتصادی فراوان بر اقشار مختلف جامعه، بهانه و انگیزه کافی را برای سیاهنمایی‌های بیشتر در اختیار دشمنان قسم خورده این سرزمین می‌گذارد.

بنابراین با علم به این قضیه اکنون ما نه تنها وظیفه داریم که در کمال آرامش و متانت و با روشنگری‌های به موقع باعث ناکامی این کور دلان شیطان صفت در عرصه جنگ نرم شویم بلکه باید اتحاد و همبستگی ایجاد شده که ثمره خون شهید عالی مقام سردار سپهد قاسم سلیمانی است را نیز محافظت کرده و‌مانع ورود هرگونه خللی به آن شویم.
انتقام سخت من و شما این است …

داریوش بهارلویی