ناظر گمرکات استان خوزستان و مدیرکل گمرک اهواز با صدور پیامی ضمن گرامیداشت سالروز مقاومت و ایستادگی تاریخی مردم دزفول در برابر موشک باران رژیم بعث عراق فرا رسیدن این روز را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی ستاد نظارت گمرکات استان خوزستان غلامرضا بلوطی میرزا با صدور پیامی فرارسیدن چهارم خرداد ماه روز ملی مقاومت و ایستادگی مردم دزفول در برابر موشک باران رژیم بعث عراق را به مردم این شهر و ملت ایران تبریک گفت.

ناظر گمرکات خوزستان در این پیام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی و جانفشانی ها و حماسه های ملت ایران روز ملی مقاومت و ایستادگی دزفول را حماسه ای جاودان و ماندگار در تاریخ این سرزمین و ملت، برگ زرینی در کارنامه مردم ولایت مدار و شهید پرور دزفول و سند ایمان بی بدیل مردم دزفول دانست.

متن پیام تبریک ناظر گمرکات خوزستان بدین شرح است:

در تاریخ این سرزمین کهن و تاریخی همواره حماسه های جاویدان و ماندگار با دست های خالی اما با اراده های پولادین و همت های استوار و روح حماسی اهورایی رقم خورده است و بر جریده عالم ثبت شده است.

هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی و ایستادگی در برابر دشمن متجاوز و سفاک بعثی و حامیانش از آن حماسه های جاویدان و ماندگاری است که تا ابد فراموش نمی شود و تا همیشه تاریخ ورد زبان جهانیان است. در این میان شهر دزفول نامی ماندگار در تاریخ دفاع مقدس و یادآور مردمانی صبور و قهرمان و باایمان است که با مقاومت خود در برابر موشک باران وحشیانه دشمن حماسه ای جاودان از ایمان و اراده خلق کردند و درسی تاریخی و فراموش ناشدنی به متجاوزان بعثی دادند؛ درسی که در تاریخ به نام مردم ولایت مدار و شهید پرور دزفول ثبت شد.

رژیم متجاوز بعثی به خیال خام خود با موشک باران وحشیانه قصد تصرف این شهر را داشت اما موشک های بعثی کمترین خللی در سد پولادین ایمان و اراده مردم قهرمان دزفول ایجاد نکرد.مردم شهید پرور دزفول مدت هشت سال دفاع مقدس با وجود اصابت موشک بر شهر، همزمان بخش های تخریب شده را بازسازی می کردند و اراده رژیم بعثی در خالی کردن شهر و درهم کوبیدن آن را به یکی از آرزوهای دست نیافتنی متجاوزان مبدل کردند.

در این مدت باوجود موج تبلیغی و تهدیدات گسترده رژیم بعث عراق و بلندگوهای شبانه روزی حامیان آنان، اهالی دزفول هرگز تسلیم ‌نشدند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و امام شهیدان فرا رسیدن این روز باشکوه و تاریخی و جاویدان را به ملت عزیز ایران به ویژه خوزستانی های قهرمان و مردم باایمان و بلندهمت دزفول تبریک و تهنیت عرض می کنم.

غلامرضا بلوطی میرزا ناظر گمرکات خوزستان و مدیرکل گمرک اهواز