آغازعملیات بهینه سازی دومین واحد ۶۵ مگاواتی نیروگاه دز
آغازعملیات بهینه سازی دومین واحد ۶۵ مگاواتی نیروگاه دز
مدیرعامل شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان از آغاز بهینه سازی دومین واحد نیروگاه برق آبی سد دز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارنمای جنوب، سید مهران اسدی اظهار کرد: با توجه به کسب نتایج مطلوب از عملیات بهینه سازی اولین واحد نیروگاهی دز (واحد شماره ۴) و محیا شدن سایر شرایط با هماهنگی های انجام شده معاونت سد و نیروگاه های سازمان آب و برق خوزستان و شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز با مدیریت شبکه برق کشور ، واحد شماره ۳ به عنوان دومین واحد برای بهینه سازی از مدار بهره برداری خارج شد.

وی افزود: در این راستا با استفاده از ابزارهای پایش وضعیت کارگروه تخصصی CM همه پارامترهای دمایی ، ارتعاشی و صوتی را قبل از غیر فعال شدن واحد اندازه گیری و ثبت کردند تا با نتایج حاصله از این واحد در شرایط پیش از دمونتاژ سعی در ارتقای کیفی کار انجام شود.

مدیرعامل شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان گفت : مطابق با نیازهای تولید شبکه برق کشور و تاکید مدیریت ارشد وزارت نیرو و سازمان آب وبرق خوزستان ، همه منابع انسانی و امکانات در راستای راه اندازی واحد بهینه سازی شده تا پایان اردیبهشت سال آینده به کار گرفته خواهد شد تا با زمان بندی فشرده و تامین نقدینگی لازم ، این امر مهم محقق شود.