انتقاد بازیگر نوجوان تئاتر کرج از وضعیت نامطلوب سالن‌های نمایش در البرز
انتقاد بازیگر نوجوان تئاتر کرج از وضعیت نامطلوب سالن‌های نمایش در البرز
شایان فلاحیان بازیگر و دستیار یک احسان فلاحیان کارگردان نمایش "تو هم یکی از مایی" که در روزهای اخیر در سالن استاد حیاتی‌مهر کرج به روی صحنه رفته از وضعیت سالن‌های نمایش استان البرز انتقاد کرد.

شایان فلاحیان بازیگر و دستیار یک احسان فلاحیان کارگردان نمایش “تو هم یکی از مایی” که در روزهای اخیر در سالن استاد حیاتی‌مهر کرج به روی صحنه رفته با انتقاد از وضعیت سالن‌های نمایش استان البرز می‌گوید: امکانات سخت‌افزاری حتی در حد یک نور ساده نقطه‌ای، موضعی و یا فلاشر هم در این سالن‌ها وجود ندارد.

شایان که چند سالی است در عرصه تئاتر استان البرز فعالیت دارد می‌گوید: با وجود این که در این نمایش از تیم‌ گرافیکی گروه استفاده شد اما به ما و افراد زیر ۱۸ سال اجازه فعالیت در این عرصه داده نمی‌شود‌.

او می‌گوید که تیم ردپاپاسارگاد به تنهایی و با دست خالی نمایش را به روی صحنه برد اما مساله اصلی در کنار یک مربی توب امکانات سخت افزاری است که حتی یک نور ساده نقطه‌ای و موضعی یا فلاشر، آرشیو مناسب لباس و دکور در این سالن‌ها وجود ندارد تا گروه نمایشی هر شب بعد از اجرا نگران وسایل خود نباشد. این مساله باعث ایجاد استرس در عوامل اجرایی و گاه اجرای با تاخیر برای مخاطب می‌شود.

او با اشاره به حضور بازیگران نوجوان در نمایش تو هم یکی از مایی اعم از نازنین‌مریم خان‌زاده، اسما عباسی، کوثر قمی، بهار ابهری و هستی امان آبادی گفت: زین پس نوجوانان البرزی هستند که حرف برای گفتن دارند و باید به آنها فرصت هنرنمایی داده شود.

او که تجربه ۹ سال فعالیت در عرصه نمایش را دارد و تاکنون موفق به کسب رتبه های بازیگری در جشنواره‌های بین المللی و کشوری شده این را هم اضافه کرد که هنوز در ابتدای یک راه روشن اما سخت و پر از فراز نشیب هستم.

این بازیگر ۱۷ ساله تئاتر می‌گوید امیدوارم بازیگران نوجوان و جوان خلاق در عرصه نمایش که باید ظرفیت تحمل بسیاری از ناملایمتی‌ها را داشته باشند مورد حمایت قرار گیرند.