مدیر کل صمت خوزستان در پیامی درگذشت مادر شهید علی هاشمی را تسلیت گفت.
مدیر کل صمت خوزستان در پیامی درگذشت مادر شهید علی هاشمی را تسلیت گفت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان در پیامی درگذشت شهید والا مقام علی هاشمی را به مردم متدین خوزستان تسلیت گفت. به گزارش پایگاه خبری تارنمای جنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل صمت خوزستان، در این پیام آمده است که؛ بسم الله الرحمن الرحیم «کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالـجلالِ […]

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان در پیامی درگذشت شهید والا مقام علی هاشمی را به مردم متدین خوزستان تسلیت گفت.
به گزارش پایگاه خبری تارنمای جنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل صمت خوزستان، در این پیام آمده است که؛
بسم الله الرحمن الرحیم

«کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالـجلالِ والاکـرامِ »

مـادران شهـدایِ والامقـام، اسوه‌های صبـر و ایثـار هستند که با تربیت فرزندانـی پاک نهـاد، شریف و شجـاع، حافـظِ جـان و کیـان و نامـوس ملـت ایراننـد؛ جوانمردانــی که با تقدیم جانشـان، ضامن عـزت و استقـلال شدنـد.
بی‌شک ایمان و اراده راستین این شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این بانوی بزرگوار در جهت تربیت این اسوه‌ جهاد و مقاومت بی‌بدیل است.
اینجانب درگذشت بانوی مومنه و صالحه مرحومه حاجیه «زکیه اهوازیان» والده ارجمند مجاهد نستوه سردار سرلشکر پاسدار شهید «علی هاشمی» فرمانده عالی قدر و حماسه ساز قرارگاه سری نصرت و فرمانده سپاه ششم امام جعفر صادق (ع) خوزستان در دفاع مقدس را به خانواده محترمشان، خانواده معزز شهدا و مردم ولایت مدار استان خوزستان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه آمرزش و رحمت واسعه الهی و برای عموم بازماندگان سلامتی و صبر مسئلت دارم.