انعقادتفاهم نامه همکاری فی مابین شرکت شهرک های صنعتی خوزستان و شرکت نفت و گاز اروندان
 انعقادتفاهم نامه همکاری فی مابین شرکت شهرک های صنعتی خوزستان و شرکت نفت و گاز اروندان
با حضور مدیرعامل شرکت شهرک شهرک های صنعتی خوزستان در نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان ، تفاهم نامه همکاری فی ما بین شرکت شهرک های صنعتی خوزستان و شرکت نفت و گاز اروندان در زمینه شناسایی و رفع نیازهای فناورانه شرکت نفت و گاز اروندان توسط فن بازار به امضاء رسید.

به گزارش تارنمای جنوب، علی مهدی پور با حضور در نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت با اشاره به اینکه فن بازار نقش بسزایی را در انتقال تکنولوژی از طریق اطلاع‌رسانی صحیح، مشاوره و استانداردسازی مبادلات ایفا می کند، گفت:  انعقاد این تفاهم نامه زمینه ساز همکاری و بهره مندی هرچه بیشتر شرکت نفت و گاز اروندان از ظرفیت های تولیدکنندگان ساخت تجهیزات نفت و گاز مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان ، خواهد بود .

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان افزود: امروزه از ابزار های مهم در فرآیند توسعه اقتصادی دانش محور تسهیل فعالیت های توسعه فناوری و تقویت بازار فناوری است .

وی بیان کرد: هدف از امضای این تفاهم نامه ها را تسهیل تبادلات فناوری در حوز ه های تخصصی مرتبط با صنعت نفت و همچنین تدوین برنام های توانمندسازی واحدهای صنعتی فناور و دانش بنیان به منظور توسعه همکاری ها است .