تکریم کمیته امداد از زنان و مادران نمونه و موفق تحت حمایت جامعه هدف
تکریم کمیته امداد از زنان و مادران نمونه و موفق تحت حمایت جامعه هدف
مدیرکل کمیته امداد خوزستان از برگزاری آئین تکریم و تجلیل از مادران و بانوان نمونه و موفق تحت حمایت امداد استان خبر داد.

به گزارش تارنمای جنوب، جمال شیبه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته گرامیداشت مقام مادر و روز زن و ارج نهادن به زحمات تمام مادران نمونه میهن اسلامی، گفت: آئین تکریم و تجلیل از مادران و بانوان نمونه و موفق تحت حمایت امداد استان  برگزار شد.

وی اظهار کرد: این نشست با هدف تجلیل از زنان سرپرست موفق شامل کارآفرینان برتر، دارای فرزندان نخبه از نظر تحصیلی، اخلاقی، ورزشی، علمی، هنری، قرآنی و سرپرست خانوارهای موفق با رویکرد توانمندی فکری خانواده ها برگزار شده است.

شیبه بیان کرد: از دل خانواده های تحت حمایت کمیته امداد نخبگان، فرهیختگان و برترین هایی به جامعه تحویل داده می شود که ثمره فداکاری، عشق و ایثار زنان نمونه در قالب مادرانی دلسوز و آگاه است که با تأسی از حضرت فاطمه (س) در این امر مهم موفق شده اند.

وی گفت: بخشی از خانواده های تحت حمایت کمیته امداد خوزستان را بانوان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند از این رو خدمت به این افراد بسیار مهم و باید در اولویت کاری مجموعه امداد باشد.

شیبه تاکید کرد: رویکرد اصلی کمیته امداد توانمندسازی اقتصادی و فرهنگی خانواده به ویژه زنان سرپرست خانوار در بحث اشتغال و خودکفایی مددجویان و نیازمندان می باشد.

وی عنوان کرد: استحکام، تربیت و هدایت یک خانواده یعنی مادر و بخش قابل توجهی از این آموزه ها توسط مشاوران مددکاران و امدادگران به مادران و بانوان تحت حمایت منتقل می‌شود.

شیبه به نقش مهم بانوان در رفع چالش‌ها و مشکلات جامعه اشاره کرد و ادامه داد: ارائه الگویی مناسب از زنان موفق به جامعه هدف که می تواند با ارائه روشی درست وهدفمند آنان را در راه توانمندی فکری، فرهنگی و پرورش فرزندانی توانمند، اثرگذار برای جامعه یاری کند، دارای اهمیت و ضرورت است.

وی با اشاره به اینکه  خدمات کمیته امداد خانواده محور بوده و توجه ویژه ای به تحکیم بنیان خانواده دارد، گفت: تقویت خانواده، طرح های توانمندسازی در همه ابعاد اجتماعی اقتصادی فرهنگی الویت این نهاداست.

در این مراسم از زنان و مادران نمونه و برتر که در زمینه های مختلف موفق بودند با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.